سرمربی آلمانی به کاتالونیا نمی رسد

ژاوی هرناندز همچنان اصرار دارد که در پایان فصل بارسلونا را ترک کند و باشگاه هنوز برای سرمربی بعدی خود تصمیم نگرفته است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که رافا مارکس (مربی بارسلونا اتلتیک یا بارسلونا B) بهترین گزینه برای مقام رسمی است و این خبر می‌تواند ضربه‌ای به هانسی فلیک باشد که در ماه‌های اخیر برای جانشینی ژاوی در رقابت بوده است.

فلیک از زمان ترک آلمان پس از جام جهانی 2022 بیکار بوده و گزارش ها حاکی از آن است که او مشتاق مربیگری در کاتالونیا است. به نظر می رسد این موضوع توسط لوتار ماتیوس تایید شده است، زیرا طبق گزارش موندو دپورتیوو، ماتیوس اعلام کرده است که فلیک علاقه ای به جایگزینی توماس توخل در بایرن مونیخ ندارد. “من به او اعتماد دارم زیرا می دانم که او یک مربی بزرگ و یک انسان بزرگ است، اما او دیگر نمی خواهد در بوندسلیگا مربیگری کند. تا آنجا که من می دانم، هانسی فلیک دیگر در بوندس لیگا کار نخواهد کرد.” تمرکز بیشتر روی پیدا کردن یک باشگاه در خارج از کشور.”

در این مرحله بعید به نظر می رسد که بارسلونا فلیک را انتخاب کند. چرا که گزارش ها حاکی از آن است که مارکس همچنان نامزد اصلی جانشینی ژاوی است.

بیشتر بخوانید: من به شانس اعتقادی ندارم; این نتایج تصادفی نیست / شلیک تقصیر من بود!

سرویس اخبار فوتبال خارجی