سرمربی سایپا: خوشبین نبودند، تیم سقوط کرد


سرویس خبر شماره: 2020253
21 اردیبهشت 1403 ساعت 03:57 |
269 ​​ امتیاز خبر

0نقطه نظر

دوباره کارگران کارخانه را خوشحال می کنیم

سرمربی سایپا از اتفاقاتی که این تیم در طول فصل تجربه کرد صحبت کرد و معتقد است مدیران این تیم در نیم فصل تصمیمی عجولانه گرفتند.

سرمربی سایپا: خوشبین نبودند، تیم سقوط کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی حسینی نسب که در ابتدای فصل هدایت تیم سایپا را بر عهده داشت، پس از جدایی از این تیم به دلایلی و حضور مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی این تیم، به سایپا بازگشت. و در گذشته نارنجی پوشان با نتیجه 1-1 مقابل مس سونگون متوقف شدند و تنها دستاورد او در این دیدار خارج از خانه یک امتیاز است.

حسینی نسب درباره شرایط فعلی تیمش گفت: دوست ندارم برگردم، اما 14 هفته اینجا بودم و دیدی که 5 هفته در اوج بودیم و در آن زمان بیشترین زمان را در اوج داشتیم. مشکلاتی پیش آمد، عدم پرداخت به موقع و مشکلات پاداش را دیدیم که روی بچه ها تاثیر منفی گذاشت و بعد دو بازی را باختیم. وقتی من رفتم فاصله تیم ما با صدر جدول 6 امتیاز بود و فردای آن روز مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کردیم و اگر آن بازی را می بردم فاصله ما به 3 امتیاز می رسید و ما از عقب افتادن نمی ترسید

او ادامه داد: رهبری ترجیح دادند این اتفاق بیفتد و ما هم قبول کردیم. البته این پذیرش اجباری بود. داشتم به باشگاه می رفتم که دستگیرم کردند و برای تیمی مثل سایپا که یک تیم فرهنگی است خوب نبود. وقتی به تمرین می آیم و به خاطر معرفی سرمربی جدید جلوی من را می گیرید، چیز خوبی نیست. البته با سرمربی جدید هم تماس گرفتم. تا 5 هفته بعد از من اسم من سرمربی بود و بقیه مربی بودند. بعد از آن اسم مرا حذف کردند و این مسائل اخلاقی نیست. ما هم در جایی زندگی می کنیم که عدالت را دوست داریم. در کل اوضاع خوب نبود. مسئله این بود که برگردم تا این چند بازی را پیش ببریم و ببینیم فصل بعد چه اتفاقی می افتد.

1955672

او اضافه کرد: بازی دیروز را هم دیدید که بازی سختی بود که از تیم سایپا ندیده بود. بعد از ده هفته ناکامی های زیاد، بازی خوبی ارائه کردند و در دقایق پایانی که احساس کردیم بازی تمام شده است، اشتباه کردیم و گل زدیم تا بازی را به تساوی بکشیم. امیدوارم در آینده شاهد آمادگی خوبی برای موفقیت باشیم.

سرمربی سایپا در خصوص مشکل پیشروی این تیم به سمت لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما از جولای فصل را شروع کردیم و خیلی سریع تیم را بستیم تا نیم فصل خوبی داشته باشیم. دیدیم خوب است و خوب کار کردیم. قرار بود تعهداتی انجام شود اما این کار انجام نشد. اگر نتوانید درصد را پرداخت کنید، تیم اذیت می شود. این تیم مثل فجر و خیبر نیست که برای کمک به او تماشاگر باشند. برای صعود نیاز به تلاش جمعی و آمادگی خوب است. من به عنوان سرمربی قبلاً گفته ام که نمی توانم به تنهایی تیم را بالا ببرم. این اتفاق نیفتاد و دیدیم بعد از چند هفته که تیم خیلی خوب کار می کرد، پرداخت ها باعث شد تیم روحیه خود را از دست بدهد. می گفتند اگر برای باشگاه مهم است پاداش و پول می دهد و همین باعث بی انگیزه شدن آنها می شود.

حسینی نسب همچنین تاکید کرد: ما خیلی خوب شروع کردیم و کارمان را به خوبی انجام دادیم، اما وقتی تعهد می کنی و به آن عمل نمی کنی، بازیکن فکر می کند ما سهل انگاری کرده ایم. در 14 هفته ای که در آنجا سپری کردم با جان و دل کار کردند اما متأسفانه به دلیل مشکلات پول را پرداخت نکردند و این مشکل را به سرمربی تیم سپردند تا اینطور اوضاع را کنترل کند اما بعد ما دیدم که تغییر سرمربی هیچ تغییری ایجاد نکرده است.

1958534

سرمربی سایپا در پایان خاطرنشان کرد: من به عنوان یک سرمربی یا پیشکسوت از مدیران می خواهم شرایط را تحمل کنند و پشت سر مربی خود بایستند. مدیرعامل قبلی مشاوران خوبی برای کمک به او نداشت. این چالش ها برای تیم به وجود آمد. انتظار می رود تعهدات گذشته انجام شود و مدیر عامل محترم جناب آقای محمدی با بچه ها صحبت کردند و مطمئن هستند که این اتفاقات محقق می شود و تعهد مالی تا آخرین رقم پرداخت می شود. همچنین برنامه ریزی خوبی برای پرکردن جای خالی سایپا در لیگ برتر در حال انجام است. بسیاری از کارگران سایپا از این تیم راضی هستند و امیدواریم تلاش ما باعث خوشحالی آنها شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی