سرمربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم


سرویس خبر شماره: 2018132
11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:14 |
1000 امتیاز خبر|

4نقطه نظر

تیم توسط مدیر عامل تعطیل نمی شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با سوالاتی در مورد اوضاع نابسامان این تیم مواجه شد که پاسخ های کوتاه و پرمعنای به آنها داد.

سرمربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید شریفی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هواداران گفت: امیدواریم بازی خوبی باشد. همه بچه های تیم ما و بچه های تیمشان سالم از زمین خارج می شوند. این بازی برای ما بسیار مهم است. ما از آقای کمالوند یک روز مرخصی نداشتیم. حتی در روز سیزده بدر هم استراحت نکردیم. نتیجه این شد که با تلاش تیم خوب سپاهان را شکست دادیم. در دو بازی دیگر خیلی خوب بودیم. در بازی با استقلال خوزستان 4 موقعیت بسیار خوب داشتیم و در بازی با پرسپولیس این اتفاقات افتاد.

وی به تیم حریف تبریک گفت و افزود: هوادار تیم خیلی خوب است و ما این را می دانیم. امیدواریم با تمام وجود در این دیدار بازی کنیم. امیدواریم در نهایت با تلاش بچه ها و کادر فنی سهم صنعت نفت از لیگ برتر حفظ شود. ما تمام تلاش خود را می کنیم و نتیجه دست خداست.

شریفی نسب درباره قول کمالوند برای حفظ صنعت نفت در لیگ برتر افزود: در ابتدای صحبتم گفتم. این ماموریت باید با کار و تلاش انجام شود. کیفیت بازیکنان و تیم با حضور آقای کمالوند بهتر شده است. ما سپاهان را شکست دادیم و پرسپولیس را اذیت کردیم. مطمئن باشید انشالله تیم در لیگ باقی خواهد ماند.

از مربی نفت آبادان پرسیده شد که چرا همیشه این مشکلات در آبادان وجود دارد؟ شریفی نسب در پاسخ به این سوال گفت: نمی خواستم در مورد چیزی غیر از فن بازی صحبت کنم. اما من به طور خلاصه پاسخ می دهم. من فکر می کنم تیم توسط مدیرعامل تعطیل نمی شود. آقای ویسی آمد و کار بزرگی کرد. همه مردم آبادان دوست داشتند آقای ویسی حفظ شود و این اتفاق افتاد اما شرایط بسته شدن تیم متفاوت است. اینجا جای صحبت کردن در مورد آن نیست. انشاالله همه فکر می کنیم این تیم بماند. بازیکنان ما در عید یک روز هم پیش خانواده نبودند. ما فرزندان با هستی داریم. ما سال گذشته این ماموریت را انجام دادیم و امسال نیز تلاش می کنیم.

وی سپس در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد تیم با پرداخت های نامتناسب مرتبط است یا خیر؟ فکر می کنم پرداخت ها منطقی بود. اما اگر در مورد فن صحبت کنید ممنون می شوم.

مجله اخبار فوتبال داخلی