چگینی: حیف است بازی بدون تماشاگر برگزار شود


سرویس خبر شماره: 2018136
11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:35 |
815

0نقطه نظر

سرپرست شمس آذر با ابراز امیدواری از نتیجه گرفتن این تیم در دیدار مقابل پیکان از غیبت هواداران به عنوان اتفاقی تلخ یاد می کند.

چگینی: حیف است بازی بدون تماشاگر برگزار شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمس آذر امروز در تنها دیدار این هفته لیگ برتر به مصاف پیکان می رود و شاگردان سعید دهیکی امیدوارند با پیروزی مقابل حریف، جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند.

مسیب چگینی سرمربی شمس آذر درباره این دیدار و شرایط تیمش گفت: تنها دغدغه ما در این دیدار غیبت هواداران عزیز شمس آذری است. ما تجربیات شیرینی داشته ایم، از صخره نوردی گرفته تا حضور در اینجا سر میز کنار آنها. جای همه آنها خالی است و امیدوارم امروز با یک نتیجه خوب آنها را خوشحال کنیم.

او ادامه داد: بعد از بازی با استقلال و اتفاقاتی که تجربه کردیم، حالا فقط روی جدال با پیکان تمرکز کرده ایم و به اهمیت این دیدار و سه امتیاز آن واقفیم. قطعا بازی سختی خواهد بود، اما بازیکنان ما با نفرات و پتانسیل خود برای پیروزی خواهند جنگید. همانطور که گفتم حیف است که تماشاگر و طرفدار این بازی را نداریم، اما امیدواریم با یک مسابقه خوب در نهایت به نتیجه مطلوب برسیم و شرایط خوبی را رقم بزنیم.

در نهایت سرپرست شمس آذر در مورد حمایت از این تیم گفت: شمس آذر حالا با قاطعیت می توان گفت ارزان ترین تیم لیگ برتر بودند. شاید کمتر از خیلی از تیم های لیگ برتری خرج کردیم. اما با تلاش مدیریت و مالک باشگاه و حمایت کادرفنی و بازیکنان توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. قطعا شمس آذر تمام توان خود را برای موفقیت این استان و حفظ آن به کار گرفت و امیدواریم مسئولان محترم در شرایط سخت در کنار ما باشند و پشتوانه بزرگی برای ما محسوب شوند. ما به کمک همه مسئولانی که به دنبال موفقیت برای این استان و مردم دوستش هستند نیاز داریم و امیدواریم در رقابت سختی که با مدعیان داریم آنها را در کنار خود داشته باشیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی