سرمربی پرسپولیس تکذیب کرد؛ با سرلک و عمری تماس نگرفتم!



عدم حضور بازیکنان پرسپولیس در ترکیب تیم ملوان در دیدار مقابل استقلال باعث اعتراض تماشاگران پرسپولیس شد. آنها این سوال را از خود می پرسند که اگر این بازیکنان باید در تیم ملوان غایب باشند پس چرا مهدی تارتار این بازیکنان را از تیم پرسپولیس جدا کرد! پس از جدایی محمد عمری و میلاد سرلک از تیم پرسپولیس، این باشگاه به کمیسیون تعیین وضعیت شکایت کرد. البته باشگاه پرسپولیس فقط از محمد عمری شکایت کرد.

برخی در فضای مجازی مدعی شدند که تماس های مهدی تارتار با محمد عمری و میلاد سرلک، آنها را به دلیل ناآگاهی به جدایی از تیم سرخپوشان سوق داده است. کسانی که منطقی به موضوع نگاه کردند، فهمیدند که ما هرگز با بازیگران نظامی ارتباط نداشته ایم. آنها در موقعیت نظامی بودند و تماس گرفتند و ما از آنها استقبال کردیم. اگر این بازیکنان را جذب نکنیم، می توانند به فجرسپاسی و نیروی زمینی بروند و آمادگی شان به خطر بیفتد. »

نکته جالب اینکه باشگاه ذوب آهن مقابل باشگاه پرسپولیس از باشگاه ملوان به دلیل جذب محمدرضا سلیمانی شکایت کرد. در ابتدا کمیته تعیین وضعیت به باشگاه ذوب آهن اعطا و محمدرضا سلیمانی را محروم کرد، اما کمیته استیناف در آستانه بازی با استقلال، محرومیت محمدرضا سلیمانی را بخشید و اعتراف کرد که حضور این بازیکن در اردوی تیم ملوان بوده است. به دلیل خدمت سربازی با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس این موضوع به جایی نمی رسد و محمد عمری و باشگاه ملوان تبرئه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس تارتار را متهم کرد/چرا میلاد سرلک و محمد عمری مقابل استقلال بازی نکردند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال