از بهترین مربی تاریخ فوتبال تقلید نکنید


سرویس خبر شماره: 2004304
4 مارس 1402 در 11:20 ب.ظ.
10.4K |

1نقطه نظر

غیر ممکنه

جرارد پیکه معتقد است هیچ کس نمی تواند مانند پپ گواردیولا باشد و سبک فوتبال تیمش را تکرار کند.

از بهترین مربی تاریخ فوتبال تقلید نکنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پپ گواردیولا در سال 2008 سرمربی بارسا شد و تا سال 2012 تمام جام های ممکن را روی نیمکت این تیم کسب کرد. او سپس به بایرن پیوست و سه فصل متوالی با این تیم قهرمان بوندسلیگا شد. او از سال 2016 سرمربی سیتی است و پس از هفت سال بالاخره این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد.

1887915

جرارد پیکه 4 فصل در بارسا زیر نظر پپ کار کرد و او را بهترین می داند. کاپیتان سابق بارسلونا به ESPN گفت: گواردیولا یک نابغه است، برای من او در حال حاضر بهترین مربی تاریخ است و این می تواند بیانیه بزرگی باشد، اما با گذشت زمان همه به این نتیجه خواهند رسید.

پیکه ادامه داد: “سطح کنترل او بر آنچه در فوتبال اتفاق می افتد، خواندن او، روشی که او پیش بینی می کند، آنچه قرار است در بازی اتفاق بیفتد و روشی که او بهترین راه حل ها را پیدا می کند فوق العاده است. پپ می داند چگونه به تیمش انگیزه دهد و رهبری عالی دارد. او همه چیز دارد و یک نابغه است. او همزمان به عنوان بهترین نسل فوتبالیست هایی که تا به حال در اسپانیا وجود داشته ظاهر شد. یک مربی درخشان با یک تیم گرسنه و با کیفیت بسیار خوب در بارسا که همه چیز را برد. غیرممکن است که از گواردیولا تقلید کنید زیرا او نحوه بازی تیم ها را تغییر داد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی