سرمربی ژاپن پس از اولین گام به سوی قهرمانی (عکس)


کد اطلاعات: 1994458
24 ژانویه 1402 در 8:53 ب.ظ.
401 |

1نقطه نظر

سرمربی ژاپن و ویتنام در دیدار امشب گفتگوی طولانی داشت.

سرمربی ژاپن پس از اولین گام به سوی قهرمانی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های ژاپن و ویتنام در حالی به پایان رسید که شاگردان هاجیمه موریاسو عملکرد درخشانی را مقابل حریف خود به نمایش گذاشتند و با وجود به ثمر رساندن دو گل در اوایل بازی، همچنان عملکرد خوبی داشتند و توانستند با نتیجه 4 بر 2 پیروز میدان شوند. به نفع خود خاتمه دهند.

اما در پایان بازی توجه همه خبرنگاران به گفتگوی دقایقی بین هاجیمه موریاسو و فیلیپ تروسیه جلب شد. جایی که دقایق زیادی صحبت کردند.

فیلیپ تروسیه در پایان بازی زودتر از موریاسو به او خطاب کرد و طبق گزارش رسانه های ژاپنی به سرمربی تیمش خسته نباشید و همچنین گفت ژاپن تیم بسیار قدرتمندی است.

1978590

با این حال، هیچ کس انتظار نداشت که ویتنام چنین نمایش درخشانی را برای ژاپن به نمایش بگذارد. به نظر می رسد پشت پرده این نمایش بسیار خوب، سرمربی سابق ژاپن قرار دارد که در نشست خبری قبل از بازی وعده چنین عملکردی را داده و گفته تیمش می تواند به اندازه خود ژاپن غافلگیر کننده باشد.

البته ناراحتی ویتنام فقط تا دقیقه پایانی مسابقه ادامه داشت و کیتو ناکامورا و آیاسه یوئدا قهرمان آسیا را به بازی برگرداندند. نکته جالب در گفتگوی پایانی بازی این است که تروسیا همیشه سرمربی تیم ملی ژاپن بوده و این بار با شناخت کامل از سامورایی ها به این دیدار آمده است.

در پایان بازی هاجیمه موریاسو به تروسیا خسته نباشید گفت تیمش می تواند در ادامه مسابقات عملکرد بهتری از خود نشان دهد و حتی برای صعود تلاش کند. در جریان گفت وگوی این دو سرمربی، آن ها درباره لحظاتی از بازی هم صحبت کردند که البته شاید لازم باشد خودشان درباره آن ها صحبت کنیم.

ژاپن در دیدار بعدی به مصاف عراق می رود و ویتنام با این نمایش حریف جدی برای اندونزی محسوب می شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی