سروش و خدابنده رقیب جدیدی پیدا کردند!


سرویس خبر شماره: 2018290
12 اردیبهشت 1403 ساعت 07:41 |
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او با نبوغ سینا اسبیقی در اراک حالا می خواهد خودش را در تیم اصلی پرسپولیس جا بیاندازد.

سروش و خدابنده رقیب جدیدی پیدا کردند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که سینا اصدبیگی هافبک دفاعی پرسپولیس باید ذاتا رقیب مسعود ریگی باشد اما حالا به نوعی با سروش رفیعی و محمد خدابندلو رقابت خواهد کرد.

در دیدار مقابل آلومینیوم اراک، اسدبیگی به جای مهدی ترابی وارد زمین شد اما با حضور او خدابندلو که پس از تعویض سروش رفت، تنها پس از 15 دقیقه بازی در کنار ریگی یک خط پیش افتاد و البته او هم به میدان رفت. جایگزین شده است.

با این حال اسدبیگی در پست هافبک دفاعی مکمل و بازیکنی که باید بین خطوط ارتباط برقرار کند خوش درخشید و با زدن گلی باشکوه و پاس دیدنی به عیسی آل کثیر و در دقایق پایانی وقت قانونی بازی رفت. ، پاسی دیدنی به علی نعمتی داد. گفته می شد این بازیکن در همکاری ناموفق خود با دانیال اسماعیلی فر فرصتی را از دست داد که باعث پشیمانی اسمار و پرسپولیسی ها شد چرا که اگر آن توپ گل می شد (هر چند به نظر می رسید). آخرین پاس در موقعیت آفساید به اسماعیلی فر رسید، پرسپولیس در همان بازی پیروز میدان بود. این کار زمان معمول را می‌گیرد و هیچ تمدید یا جریمه‌ای ندارد.

در هر صورت سینا اسدبیگی که در تمام فصل جاری نیمکت نشین بوده و حتی با جدایی میلاد سرلک هم بدشانسی آورده است چون عثمر از خدابندلو و سروش رفیعی خطی را پشت سر جایی که باید بازی کنند استفاده می کند و به اراک خوش درخشید. یک رقیب قوی برای این دو است. بازیکن پاسور محسوب می شود.

این در حالی است که اسدبیگی هنوز هم نیمکت نشینی است که در این زمستان صحبت های زیادی می شود اما او ماند و حالا با احترام نظامی می خواهد بگوید که سرباز پرسپولیس است و اگر هنوز هم نیمکت نشین است در زمان تلاش برای میدان برود. درخشیدن

مجله اخبار فوتبال داخلی