سقوط ساوتهمپتون تایید شد – لیورپول برای فصل نزدیکتر به سنت مری می رود – لیورپول اف سی

چند هفته پیش، سفر لیورپول به ساوتهمپتون در روز پایانی به نظر می رسید که یک لاستیک مرده است.

بنابراین، حداقل هشت امتیاز مورد نیاز برای پایان دادن به بالای منطقه سقوط، اکنون برای قدیس غیرقابل عبور است.

تیم یورگن کلوپ برای از دست دادن امتیاز و در عین حال پیروزی در مسابقات خود به یکی از آنها تکیه می کند.

سقوط ساوتهمپتون به این معنی است که آنها چیزی جز افتخار برای بازی ندارند زیرا لیورپول برای بازی روز آخر خود در 28 می به ساحل جنوبی سفر می کند.

ضربات کارلوس وینیسیوس و الکساندر میتروویچ به این معنی بود که حداکثر امتیازی که تیم روبن سلس می تواند با آن به پایان برساند 30 امتیاز است و اورتون در رده هفدهم 32 امتیاز دارد.

با توجه به اینکه لیورپول برای سفر به سنت مری در آخرین روز فصل آماده است، سقوط ساوتهمپتون از لیگ برتر قطعی شد.

ساوتهمپتون پس از باخت 2-0 در خانه مقابل فولام، تنها دو بازی دیگر در این فصل دارد.

با این حال، قرمزها اخیراً شش بازی متوالی را برده اند، به این معنی که حداقل باید شانس کمی برای حضور در جمع چهار تیم برتر در آخرین روز مبارزات انتخاباتی داشته باشند.

اگرچه هنوز از نظر ریاضی تایید نشده است، اما به احتمال زیاد آنها در پایان فصل لیگ را به پایان خواهند رساند و به اقامت 10 ساله خود در لیگ برتر پایان می دهند.

لیورپول، انگلیس - شنبه، 12 نوامبر 2022: جیمز میلنر (L) بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و ساوتهمپتون در آنفیلد، رومن پرو از ساوتهمپتون را به چالش کشید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول هنوز دو بازی قبل از آن دارد و در مرحله بعدی با لستر روبرو می شود زیرا آنها قصد دارند نیوکاسل و منچستریونایتد را تحت فشار قرار دهند که به ترتیب در بازی های خود در روز شنبه مساوی کردند و پیروز شدند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 6 می 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، بعد از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و برنتفورد در آنفیلد، در مقابل اسپیون کپ جشن می گیرد.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با توجه به اینکه لستر و استون ویلا هر دو بالقوه برای مخالفت های سختی هستند، قرمزها باید قبل از اینکه نگران عملکرد دیگران باشند، روی بازی های خود تمرکز کنند.

https://www.thisisanfield.com/2023/05/southampton-relegation-confirmed-liverpool-head-to-st-marys-for-season-closer/ منبع:

برنلی و شفیلد یونایتد قبلاً از چمپیونشیپ صعود کرده‌اند و لوتون، میدلزبرو، کاونتری و ساندرلند از طریق پلی‌آف در جایگاه نهایی رقابت می‌کنند.