سلیمی با تراکتور رفت و برگشت! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2018672
13 مه 1403 در 5:08 ب.ظ.
5.2K امتیاز خبر|

13نقطه نظر

بازگشت بدون گل به تبریز؛

مدافع استقلال مقابل تراکتورسازی در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی از خود به نمایش گذاشت.

سلیمی با تراکتور رفت و برگشت!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال روز گذشته در حالی به مصاف تراکتور رفت که ایمان سلیمی در بین 11 بازیکن آبی پوشان تنها بازیکنی بود که در تیم تبریزی به میدان رفت و تجربه بازی در ورزشگاه یادگار امام را داشت که موفق شد در دیدار دیروز به پیروزی برسد. تیم سابق او باید عملکرد قابل اعتماد و بدون خطا ارائه دهد.

ایمان سلیمی که در این فصل لیگ برتر 18 بازی با استقلال انجام داد، دیروز مقابل تراکتور انگیزه زیادی داشت تا مثل بازی رفت با موفقیت و ثمری کار کند و دروازه حسین پورحمیدی را باز کند، اما حتی اگر گل نمی خورد. او توانست دفاع کند. باشد که آبی ها بدرخشند و عملکرد چشمگیری برای حفظ رهبری تیم خود داشته باشند.

در روزی که استقلال حملات خطرناکی داشت، در فاز دفاعی بی نقص و مطمئنی کار کرد و ایمان سلیمی در دیدار مقابل تراکتورسازی اجازه گلزنی به تیم سابقش نداد تا تساوی بدون گل شاگردان جواد نکونام ادامه پیدا کند. صعودشان به لیگ برتر

2017467

ایمان سلیمی که پس از قهرمانی در جام حذفی و پیوستن به سرد اسلواکی با تراکتورسازی لژیونر شد، به تبریز بازگشت و شعارهای تعداد محدودی از هواداران تبریزی را دید اما واکنش منفی نشان نداد و گفت که روزگار خوبی است. . به تبریز گذشت.

نکونام که اعتماد زیادی به این نوع دفاع در استقلال دارد و تیمش دومین خط دفاعی برتر لیگ برتر را در اختیار دارد، امیدوار است در پنج بازی باقی مانده این مدافعان از جمله ایمان سلیمی بتوانند به بازی خوب خود ادامه دهند و پیروز شوند. قهرمانی

مجله اخبار فوتبال داخلی