سه بازیکن خارجی جذب می کنیم

مصاحبه علی فتح الله زاده در تاریخ 31 خرداد 1388 در خبر اسپورته را مشاهده می کنید.

وی افزود: در شرایط فعلی باید در انتخاب بازیکنان وسواس زیادی به خرج دهیم. می خواهیم سه بازیکن خارجی جذب کنیم چون چاره دیگری نداریم. از سهمیه کشوری فقط 3 بازیکن باقی مانده است چون دوستان قبل از آن 3 بازیکن گرفته بودند و 14 بازیکن آزاد هستند و باید گفت ما هم آنها را از دست دادیم.

تور خبری فتح الله زاده: سه بازیکن خارجی جذب می کنیم



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته تیم با آن همه عظمت سوم شد و دوستان گفتند; کار بزرگی انجام شده است، بنابراین فکر می کنم صعود به لیگ قهرمانان می تواند نتیجه خوبی باشد. شما هم می دانید که بهترین نفرات ما رفته اند پس قطعا سهمیه آسیایی را می خواهیم.

چند سال پیش در 31 خرداد 1388، علی فتح الله زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال بود. او که چندین سال مدیرعاملی این باشگاه را برعهده داشت در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن برای آماده سازی تیمی مستحکم بود. البته نیمکت استقلال در اختیار پرویز مظلومی قرار گرفت تا آبی پوشان برای شروع لیگ برتر آماده شوند.

فتح الله زاده در این خصوص گفت: شاید قسمت این باشد که هر بار که به استقلال برمی گردم حدود چهارده بازیکن آزاد هستند و شرایط کار بسیار سخت است. با این حال، فکر می کنم وظیفه من است که یک تیم خوب را تشکیل دهم. امیدوارم با دعای خیر در این امر موفق باشم.