تنهاچ: بدون کاسمیرو آرسنال را شکست خواهیم داد

این سرمربی هلندی به ضعف تیمش اشاره کرد و گفت: باید از تیمم انتقاد کنم، آنها باید برای زدن گل دوم تلاش می کردند، برونو فرناندز و مارکوس راشفورد در دو جناح و آلخاندرو گارناچو قدرت خلق موقعیت های زیادی را دارند. آنها قوی هستند و سرعت زیادی دارند و اسکات مک تومینای می تواند به خوبی از پشت نفوذ کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا یونایتد بدشانس بود که پنالتی دریافت نکرد، افزود: به نظر من داور باید برای ما پنالتی می گرفت، اما کمک داور ویدیویی و داور تصمیم می گیرند و ما باید تصمیمی که آنها می گیرند را بپذیریم. .
سرمربی منچستریونایتد درباره دیدار مقابل آرسنال گفت: کاسمیرو یکی از بازیکنان مهم ما و یکی از دلایلی است که اکنون در این پست قرار داریم، اما تیم ما آنقدر قوی است که جای خالی اش را پر کند. آخرین بار بدون او آرسنال را شکست دادیم، بنابراین می توانیم این بار هم همین کار را انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تیمش توانایی پیروزی مقابل آرسنال را دارد.

تنهاچ: بدون کاسمیرو آرسنال را شکست خواهیم داد


سرویس خبر شماره: 1865517
29 ژانویه 1401 در 09:18
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته منچستریونایتد یکی از بازی های معوقه هفته هفتم خود در لیگ برتر انگلیس را برگزار کرد و با نتیجه 1-1 مقابل کریستال پالاس متوقف شد.
برونو فرناندز اولین گل یونایتد را در این بازی به ثمر رساند و در حالی که به نظر می رسید با آن یک گل هر سه امتیاز بازی نصیب شیاطین سرخ شود، پالاس با یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 91 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و دو تیم آنها موافقت کردند که نکات را به اشتراک بگذارند.
تانهاچ پس از بازی به خبرنگاران گفت: ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم. برای رسیدن به هدف دوم باید تلاش خود را مضاعف کنیم. اگر گل بزنی، بازی تمام شده است و حالا به جای گلزنی، در مقطعی با بدشانسی گل خوردیم و همه چیز از دست رفت.»

1789276