سه مدعی در تیم ملی؛ هم تیمی کنعانی چیست؟

اگر شجاع خلیل زاده نتواند مقابل کره جنوبی بازی کند، دراگان اسکوچیچ سه گزینه دارد.

فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس یکی دیگر از گزینه های جدول نفرات تیم ملی است. بازیکنی که شاید کمتر کسی انتظار دعوتش به تیم ملی را داشت اما اسکوچیچ او را برای دومین اردوی متوالی دعوت کرد تا در صورت قطعی شدن غیبت شجاعانه مقابل کره جنوبی، این سه بازیکن را در حالت آماده باش قرار دهد. . تیم ملی اصلی برای بازی کردن



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار حساس مقابل کره جنوبی در سئول برگزار شد که یکی از ابهامات بزرگ خط دفاعی تیم ملی ایران است.تیم ملی به عنوان شرط شجاع خلیل زاده برای بازی با کره ای ها مشخص نیست.


سرویس خبر شماره: 1816330 |
01 فروردين 1401 ساعت 21:11 |
5,777 |

2نظرات

در صورت غیبت شجاعانه

مدافع ثابت تیم ملی که بازی با امارات را به دلیل محرومیت از دست داده بود، 10 روز پیش در بازی الریان مقابل الشمال مصدوم شد و در دقیقه 38 زمین را ترک کرد و عبدالرحمن الکربی جایگزین او شد. شجاع با وجود این مصدومیت در لیست اخیر تیم ملی قرار گرفت و به همراه کاروان تیم ملی راهی کره جنوبی شد.

غیر از این، عارف غلامی دیگر بازیکنی است که می تواند بازگشت باشکوه تری به زمین داشته باشد. مدافعی که پس از پارگی رباط صلیبی چند بازی در استقلال حضور داشت و اتفاقا با نمایش خوب خود هواداران تیمش را غافلگیر کرد و همین مشکل دراگان اسکوچیچ را نیز با وجود غیبت طولانی مدت در لیست قرار داد.

اما وضعیت او برای بازی با کره مشخص نیست و در صورت عدم حضور در این بازی، سه گزینه دیگر می توانند در پست دفاعی بازی کنند و در کنار محمدحسین کنعانی زادگان باشند. یکی از گزینه های اصلی اسکوچیچ مجید حسینی است. بازیکنی که دو بازی اخیر را به طور کامل برای باشگاهش کایسری اسپور انجام داده و پس از مدت ها آماده بازی ملی است.