حسین زاده: هیچ چیز مهمتر از قهرمانی استقلال نیست


* می توانستی بازوبند کاپیتانی را در تیم ملی ببندی و در حال حاضر در تیم ملی بزرگسالان هستی. کدام را بیشتر دوست داشتید؟
در واقع، من به عنوان کاپیتان چیز زیادی در ذهن نداشتم و هرگز دنبال آن نبودم. اگر از من بخواهند حتما می روم و به تیم امید کمک می کنم. فرقی نمی کند که یک تیم بزرگسال باشد یا یک تیم بالقوه. هر دو برای کشور ما هستند و هر کدام که صلاح بداند من صد در صد آنجا خواهم بود.
* روزی که به استقلال آمدی فکر می کردی جزو 23 بازیکن برتر تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی هستی؟
هیچ چیز دور از دسترس نیست. من هرگز نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد؛ من فکر نمی کردم و همیشه در آن زمان تلاش می کردم. می خواستم خدا بیاید آنطور که می خواهد مرا بگیرد. تلاش می کنم و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، اتفاق می افتد و از این بابت خوشحالم.
* فکر می کنی یکی از 23 فینالیست جام جهانی باشد؟
این به نظر سرمربی محترم تیم ملی برمی گردد. انشاالله لایق این تعداد باشم و تمام تلاشم را خواهم کرد.
* اظهارات پایانی؟
از همه کسانی که در این راه به من کمک کردند تشکر می کنم. من برای خانواده عزیزم، پدر و مادر و مربیانم و همه کسانی که در کنارم بودند کار می کنم. متشکرم. برای همه آرزوی سلامتی و شادی دارم و تمام تلاشم را برای رسیدن به اهدافم انجام خواهم داد.

حسین زاده، جوان اول استقلال همچنان تلاش می کرد و می درخشید تا اینکه اخیرا دعوتنامه ای به اردوی تیم ملی بزرگسالان اضافه کرد.


* بعد از حسین کاظمی، تو موفق ترین سایپا برای استقلال هستید. نظری در این مورد دارید؟
اگر توفیق است، لطف خداست. امیرعلی و ابوالفضل هم بازیکنان خیلی خوبی هستند. ابوالفضل در یک مقطع کمی بدشانس بود و آسیب دید و انشالله به زودی به حالت عادی باز می گردد. امیرعلی کم کم جای خود را پیدا می کند و انشالله هر دو موفق می شوند.
* تاکنون 5 گل زده و رکورد قائدی را شکسته ای. در مورد عملکرد خود صحبت کنید.
موضوع این است که روزی که پنجمین گلم را به صنعت نفت زدم. فکر نمی کردم چنین رکوردی شکسته شود و اصلاً نمی دانستم و هیچ کس چیزی نگفت. بعد از بازی با صنعت نفت خیلی خوشحال شدم و خدا را شکر کردم اما برایم مهم نبود اما خوشحالی خود را انکار نمی کنم اهداف بزرگتری در سر دارم .
* با کدام بازیکن استقلال رابطه نزدیکتری داری؟
یک بار در برنامه شبکه ورزش گفتم با همه بازیکنان استقلال رابطه خوبی دارم. با سید، وریا، با خارجی ها خصوصا با کوین، ابوالفضل و آرمان رابطه خوبی دارم. با بعضی ها کمتر ارتباط دارم و با بعضی ها بیشتر ارتباط دارم، اما در کل جو تیم خوب است.
* با یامگا زیاد سفر می کنید. فکر می کنم با او خیلی راحت هستید.
ما با هم راحت هستیم گاهی در طول مسابقه مربی به ما می‌گوید حرکت کنیم و گاهی سریع عوض می‌شویم.‌ وقتی یامگا گل می‌زند و وقتی تصادف می‌کنم خیلی خوشحال می‌شوم. او مرا خوشحال می کند. این موضوع در صحنه های بازی نیز مشهود است و ما رابطه خوبی با یکدیگر داریم.

گفتگو با سارا طاووسی



مجله اخبار فوتبال داخلی

* شروع مصاحبه با استقلال؛ این تیم قرن را با برتری به پایان رساند. آیا شما در مورد 23 هفته بدون شکست صحبت می کنید؟
اول اینکه خدا را شکر این اتفاق افتاد و ما همچنان در بالای جدول شکست نخورده ایم و امیدوارم این مشکل ادامه داشته باشد. سعی می کنیم ادامه دهیم و همینطور قهرمانی را تمام کنیم.
* فکر می کنی استقلال می تواند رکورد تاریخ لیگ را بشکند و 70 امتیاز بگیرد؟
اگر آن رکوردها شکسته می شد خیلی خوب می شد، اما به نظر من تا زمانی که قهرمانی ثبت نشود ارزشی ندارند. تلاش ما علاوه بر رسیدن به این رکوردها این است که تیم را قهرمان کنیم چون هیچ چیز به این مهم نیست و در کل به این سمت می رویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرحسین حسین زاده ستاره ای است که حالا همه فوتبالدوستان او را به خوبی می شناسند. زمانی که این وینگر جوان از سایپا راهی استقلال شد، کمتر کسی فکر می کرد او به این سرعت با پیراهن آبی موفق شود، اما امیرحسین خوب کار کرد.
گفت و گوی خبرنگار ما با استقلال در اول فروردین قرن جدید را در زیر بخوانید:


* به گفته استقلالی ها چند هفته ممکن است قهرمانی شود؟
من واقعاً جواب این سوال را نمی دانم زیرا هیچ چیز مشخص نیست. ما برای هر بازی یک هدف داریم و بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم همه ما سربلند بیرون بیاییم.
* فکر می کردی از روز اول و دیدار با الهلال، جایی در دل هواداران پیدا کنی؟
اول از همه از هواداران به خاطر لطف و حمایتشان تشکر می کنم، اما بازی به بازی رفتم و تمام تمرکزم را گذاشتم. به اتفاقی که قرار است برایم بیفتد فکر نمی کردم و تمام تمرکزم روی بازی بود تا بتوانم بازیکنی سازنده برای تیمم باشم. الان خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و هواداران همیشه خوب هستند.
* از تجربه کار با فرهاد مجیدی بگویید; او به عنوان یک بازیکن جوان به شما اعتماد داشت و فکر می‌کنم جواب این سوال را داشت.
آقا فرهاد مربی خوبی، دلسوز و پرتلاش است. او همیشه دلسوز و حامی بچه ها بود و خیلی حمایت می کرد و من از همکاری با آنها بسیار خوشحالم.


سرویس خبر شماره: 1816328 |
01 فروردين 1401 ساعت 21:00 |
11,657 امتیاز خبر|

5نظرات

من و یامگا نیز از موفقیت لذت می بریم