سه مسابقه تکلیف تیم های سقوط کننده را روشن می کند!


سرویس خبر شماره: 2020187
20 مه 1403 در 3:07 ب.ظ.
3000 |

6نقطه نظر

دعواهای تن به تن و حساس از عمق لیگ

تیم های قعرنشین لیگ برتر سه بازی حساس مقابل یکدیگر دارند که ممکن است شرایط را برای سقوط کنندگان به دسته پایین تر روشن کند.

سه مسابقه تکلیف تیم های سقوط کننده را روشن می کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ برتر اگرچه جدال برای قهرمانی و کسب سهمیه جذاب است اما رقابت ویژه ای برای بقا نیز در انتهای جدول شکل گرفته است.

با توجه به شرایط بد جدول 5، تیم های نفت آبادان، استقلال خوزستان، فولاد، نساجی مازندران و پیکان تهران خطر سقوط را احساس می کنند و برای بهبود شرایط خود تلاش می کنند. این در حالی است که دیدارهای رو در رو آنها می تواند مهم ترین اتفاق در این زمینه باشد و به بقای تیم ها کمک کند.

تا پایان لیگ برتر سه دیدار در پیش داریم که تیم های انتهای جدولی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یک بازی رو در رو که نتیجه آن در بقای تیم ها بسیار تاثیرگذار است.

در هفته بیست و هفتم شاهد تقابل حساس استقلال خوزستان و نساجی مازندران هستیم. رقابتی بین دو تیم 22 امتیازی که برنده آن سه امتیاز را کسب کرده و در رده بندی صعود می کند. در هفته بیست و نهم شاهد رقابت فولاد و پیکان در اهواز هستیم. مسابقه ای که برای تیم ها اهمیت ویژه ای خواهد داشت. در نهایت در هفته آخر نساجی و فولاد در قائم شهر به مصاف هم می روند که بسیار مهم خواهد بود.

بدون شک این سه دیدار رودررو که دو تای آن به میزبانی فولاد برگزار می شود، تاثیر زیادی در بقا و سقوط تیم ها خواهد داشت. باید دید چه تیم هایی می توانند از این شرایط سخت خارج شوند و کدام دو تیم راهی لیگ یک می شوند.

مجله اخبار فوتبال داخلی