ستاره بارسا نیم فصل اول را نیز از دست داد


سرویس خبر شماره: 2020184
20 مه 1403 در 2:59 ب.ظ.
5.6 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

خبر بد برای باشگاه کاتالان

گاوی که مدت ها به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی غایب بود، احتمالا تا دسامبر قادر به بازی نخواهد بود.

ستاره بارسا نیم فصل اول را هم از دست داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا اوایل آذرماه سال گذشته تایید کرد که گاوی از ناحیه زانو مصدوم شده است. این بازیکن 19 ساله در جریان بازی اسپانیا در مقدماتی یورو 2024 مقابل گرجستان دچار پارگی رباط صلیبی شد و باقی فصل و همچنین یورو 2024 را از دست داد.

او باید قبل از شروع بهبودی تحت عمل جراحی قرار می گرفت. این اتفاق اندکی پس از مصدومیت رخ داد و حساب رسمی بارسلونا در X (توئیتر سابق) موفقیت آمیز بودن عمل را تایید کرد.

1957333

آنها نوشتند: “عملیات بازیکن تیم اول باشگاه، گاوی، امروز با موفقیت انجام شد. دکتر خوان کارلوس مونلائو این عمل را در بیمارستان بارسلونا زیر نظر کادر پزشکی باشگاه انجام داد.

ابتدا اعلام شد که گاوی می تواند تابستان امسال بازگردد و در اردوی پیش فصل شرکت کند، اما امروز آس نوشت که بعد از گذشت 6 ماه از مصدومیت گاوی، او فقط 50 درصد آمادگی دارد و همه چیز نشان می دهد که او تا این زمان نمی تواند به بارسا بپیوندد. نوامبر.

1977001

اگر همه چیز خوب پیش برود، شاید گاوی بتواند دو ماه مانده به پایان سال 2024 به بارسا بپیوندد، اما مشکل جدی او نیاز به زمان دارد و این احتمال وجود دارد که او در نیم فصل اول بازی نکند و از سال به بعد با فرم عالی به بارسا بپیوندد. ژانویه بیشتر خواهد بود.

غیبت گاوی در این فصل ضربه جبران ناپذیری به بارسلونا وارد کرده است و ژاوی می خواهد کاملا مراقب او باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی