سوت دروازه بان رم زهرآگین تر از اشتباه نویر مقابل رئال بود


سرویس خبر شماره: 2020307
21 مه 1403 در 12:15 ب.ظ.
5.9 هزار |

13نقطه نظر

صحنه ای که هر شب در اروپا تکرار می شد.

شاید اگر اوویلار کمی محتاط بود و برای خروج از دروازه عجله نداشت، ستاره رم مقابل لورکوزن ناک اوت نمی شد.

سوت دروازه بان رم زهرآگین تر از اشتباه نویر مقابل رئال بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلا اوسویلار، مدافع صربستانی آ اس رم به دلیل اشتباه عجیبی که در جریان بازی نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل بایرلورکوزن مرتکب شد، باعث توقف تیمش با نتیجه 2-2 شد. . و در مجموع با نتیجه 4-2 شکست خورد.

این دروازه بان صربستانی مقابل لورکوزن در شرایطی که تیمش با نتیجه 2-0 پیش بود و خودش در مقابل حملات بی شمار لورکوزن توانسته بود دروازه تیمش را بسته نگه دارد، دقیقه 82 مرتکب اشتباه و اشتباه محاسباتی شد. او برای خارج شدن از چارچوب فلزی، توپ را از مقابل خود پاس داد و پس از برخورد به صورت مانچینی که انتظار نداشت توپ به دروازه رم برسد.

2020210

دروازه بان جوان رامی، متولد 1999، یکی از بازیکنان مورد علاقه ژوزه مورینیو از زمان حضورش در منچستریونایتد بود و ژوزه سعی کرد او را از بنفیکا بیاورد، اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه او به آ اس رم پیوست تا جانشین روی شود. پاتریسیو ترجیح داد این دروازه بان صربستانی را دعوت کند.

اشتباه اوویلار برای فوتبالدوستان مهم می شود چرا که در دیگر دیدارهای سه تورنمنت فوتبال اروپا شاهد چنین اشتباهاتی بودیم، خطای اصلی مربوط به واکنش عجیب نویر در دیدار مقابل رئال مادرید بود که شاید اگر مدافعان این تیم ها عنصر را اضافه می کردند. دقت و تمرکز در عملکرد خوب آنها قطعا می توانست تیم هایشان را با داستانی خاص به فینال برساند.

مجله اخبار فوتبال خارجی