جای خالی یک بازیکن در نبرد عجایب (عکس)


سرویس خبر شماره: 2020305
21 مه 1403 در 12:10 ب.ظ.
2.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

گل اول و دبل لیگ برتر عرب:

علی اصغر عربی اولین گل و دبل لیگ خود را در دیدار مقابل ملوان به ثمر رساند و در دیدار فردا غایب خواهد بود.

جای خالی یک بازیکن در نبرد عجایب (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی اصغر عربی وینگر سابق تیم شمس آذر و حالا سپاهان در نیم فصل به مصاف ملوان ستاره رفت و در آن دیدار موفق شد دو گل به ثمر برساند سپس موفق به گلزنی شد. در هیچ مسابقه دیگری لیگ برتر پیروز نشده است.

اعرابی مقابل ملوان نمایش خیره کننده ای به نمایش گذاشت و با قدرت تمام کننده بسیار از موقعیت های ایجاد شده برای خود بهترین استفاده را کرد و پیروزی دلچسب خارج از خانه را برای شمس آذر رقم زد.

گل هایی که عربی در این دیدار به ثمر رساند اولین گل های او در لیگ برتر بود و روزی باورنکردنی را پشت سر گذاشت و مورد توجه بود که بیش از پیش بابت عملکردش در این دیدار مورد تمجید قرار گرفت.

2020206

شمس آذر در بازی فردا در غیاب ستاره نیم فصل اول باید به مصاف ملوان برود و به نبوغ دیگر بازیکنانش بسنده کند در حالی که عربی جایی در ترکیب اصلی سپاهان ندارد و عمدتا بازیکن تعویضی است. . در سمت چپ خط حمله این تیم نسبتا خوب است اما هنوز موفق به گلزنی نشده اند.

عربی در دقایق پایانی بازی جای خود را به محمد پاپی داد و این بازیکن احتمالا از ابتدای دیدار مقابل ملوان در زمین خواهد بود و باید جای خالی ستاره نیم فصل اول شمس آذر و سعید را پر کند. زهیقی در مورد سرعت و تکنیک بالای این بازیکن. حساب ویژه ای افتتاح شده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی