سپاهان رکورد تیم ملی را شکست!

لازم به ذکر است تیم فوتبال سپاهان با تصمیم کارلوس کی روش تنها دو نماینده در جام جهانی داشت که پیام نظام و رامین رضاییان بودند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از انتخاب امیر قلانوی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، همه منتظر اعلام اولین لیست او برای دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا در فروردین ماه بودند که با توجه به انتظارات این لیست دقایقی پس از پایان آخرین حضور این مربی نیمکت نشین گل گهر اعلام شد.
قلعه نویی در اولین لیست خود اسامی 32 بازیکن را برشمرد که نکته قابل توجه سهمیه 6 بازیکن در تیم فوتبال سپاهان است که نشان می دهد سرمربی سابق طلایی پوشان به عملکرد و عملکرد بازیکنان این تیم در لیگ برتر
بنابراین نام قلانوی نیازمند، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن و شهریار مغانلو در لیست او قرار گرفت تا سپاهانی ها از خط دروازه تا خط حمله در تیم ملی نماینده داشته باشند.
لازم به ذکر است که از این 6 بازیکن تنها رضاییان و مقانلو پیش از این شاگرد امیر قلعه نویی نبودند و چهار بازیکن دیگر نیز در سه سال اخیر شاگرد این مربی بودند. زکی پور در گلغر و کریمی و نید و پروژکتور در سپاهان. جالبتر اینکه سه بازیکن آخر خریداری شده توسط امیر قلعه نویی برای سپاهان در دو فصل حضور این تیم در راس کادر فنی طلای پوشان اصفهان بودند.

سرمربی جدید تیم ملی نام شش بازیکن را در اولین لیست خود برای تیم ملی معرفی کرده است.

سپاهان رکورد تیم ملی را شکست!


سرویس خبر شماره: 1896303
Mar 26, 1401 @ 8:36 PM
2.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

با حضور شش بازیکن در لیست