سکانسی از اردن و قطر به یاد نبوغ هلیکوپتر ایرانی!


سرویس خبر شماره: 1972797
24 اکتبر 1402 در 02:39
572

1نقطه نظر

تاریخ بعد از 17 سال برای تیم ملی تکرار شد

شاگردان امیر قلعه نویی پس از پیروزی 3 گله مقابل اردن باید به مصاف شاگردان کی روش بروند.

سکانسی از اردن و قطر به یاد نبوغ هلیکوپتر ایرانی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران در اولین دیدار تورنمنت چهارجانبه اردن مقابل میزبان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و راهی فینال شد. قطر در دیداری دیگر نیز در ضربات پنالتی عراق را شکست داد و حریف بعدی تیم ملی شد که روز دوشنبه در امان پایتخت اردن برگزار می شود.

یکی از این اتفاقات و بازی های متوالی مقابل اردن و قطر در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان رخ داد. تیم ملی پس از بردهای بزرگ مقابل قطر و لائوس مقابل اردن در ورزشگاه آزادی شکست خورد. در بازی برگشت موفق شدیم با تک گل علیرضا نیکبخت واحدی از پاس وحید هاشمیان در خانه اردن را شکست دهیم سپس برای دیدار با قطر راهی دوحه شدیم.

شاگردان برونکو سرمربی وقت تیم ملی در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 میزبان خود را شکست دادند. وحید هاشمیان در دقایق 8 و 89 و آرش برهانی در دقیقه 77 گلزنان تیم ملی در این جدال بودند. بردی که صعود ما را به مرحله بعد قطعی کرد و تیم ملی در نهایت موفق شد بلیت جام جهانی را رزرو کند و به آلمان سفر کند.

حالا بعد از گذشت 17 سال و بعد از شکست اردن، تیم ملی باید به مصاف قطر برود، حتی اگر بازی دوستانه باشد، اما قطعا تقابل کی روش و شاگردان سابقش می تواند جذاب و دیدنی باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی