بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان + بهترین باشگاه فوتبال جهان | akhbarfootball

به گزارش ایلنا، با ورود به سال ۲۰۲۳، دنیای فوتبال پر از ستاره است. بر اساس الگوریتم مورد استفاده توسط رصدخانه فوتبال CIES، ارزشمندترین فوتبالیست‌های ارزشمند در این گزارش آورده شده است. بیش از یک شگفتی در این لیست وجود دارد، به خصوص در آستانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی. بر اساس گزارشی که توسط شرکت خدمات مالی KPGM منتشر شده، 11 باشگاه فوتبال در جهان وجود دارند که ارزش انها بیش از یک میلیارد دلار برآورد می‌شود. بر اساس این گزارش، ۶ باشگاه فوتبال انگلیسی در میان ۱۰ باشگاه باارزش جهان قرار دارند در حالی که ۳ باشگاه از آستانه ارزش ۳ میلیارد دلار نیز عبور کرده اند. پلاتينى با تيم كوچك نانسى، قهرمان جام حذفى شده و با راهيابى بـه تيم ملى فرانسه در راه ستاره شدن و ماندگارى در جهان فوتبال گام برداشت.

  • به گزارش فارس، فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال جهان، نامزدهای بهترین بازیکن جهان را اعلام کرد که در ان نام های مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو و سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت روسیه در میان گرینه ها دیده می شود.
  • به گزارش شریان نیوز،زلاتان ابراهیموویچ، بازیکن مشهور تیم ملی فوتبال سوئد و باشگاه آث میلان پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با استقبال کاربران رو به رو شد.
  • به گزارش مشرق، ۱۰ قهرمانی در لالیگا، هفت فتح در کوپادل‌ری، هفت قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، چهار جام‌داری در لیگ قهرمانان اروپا، سه جام در سوپرکاپ اروپا،…
  • این مراسم که بسیاری از چهره‌های سرشناس فوتبال دنیا حضور داشتند با پوشش گسترده…

او جوایز متعددی را برای به دست آوردن جایگاهی در رده بندی محبوبیت بازیکنان فوتبال جهان به دست آورده است، از جمله بهترین بازیکن سال PFA، جایزه بهترین بازیکن فصل لیورپول و FIFA FIFPro World11. کمتر از سه ماه دیگر نام برنده جازه دِبست از سوی فیفا معرفی خواهد شد. به گزارش “ورزش سه”، در سال های اخیر دوباره فیفا راه خود را از نشریه فرانس فوتبال جدا کرده و علاوه بر عنوان توپ طلا، این نهاد نیز خود جایزه ای را به بهترین بازیکن سال فوتبال جهان اهدا…

پزشکان مخالف حضور کاپیتان استقلال/حسینی دوست دارد بازی کند!

خامس رودریگز بازیکن کشور کلمبیا است که در پست هافبک هجومی برای تیم اورتون انگلیس بازی می کرد. این بازیکن پس از اینکه با تیم بانفیلد به مقام قهرمانی لیگ آرژانتین رسید، با تیم پورتو پرتغال قرارداد 5 میلیون یورویی بست و فوتبال خود را در اروپا شروع کرد. خامس بعد از کسب افتخاراتی فراوان با تیم پورتو، با تیم موناکو قرارداد 5 میلیون یورویی بست و سپس سال بعد با قرارداد ۸۰ میلیون یورویی وارد باشگاه بزرگ رئال مادرید شد. پس از درخشش لیونل مسی به‌همراه آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر که به سومین قهرمانی «آلبی‌سلسته» در این رقابت‌ها به‌طول انجامید، بار‌ دیگر همانند گذشته بحث بر سر کدام بازیکن بهترین فوتبالیست تاریخ است، زیاد شده است.

اریک گارسیا: بازی کردن کنار بهترین بازیکن جهان برای هر کسی ارزشمند خواهد بود

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی ۱۱ بازیکنی که شانس کسب جایزه بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۲۰ دارند را اعلام کرد. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، نامزدهای کسب جایزه The Best به عنوان بهترین‌ بازیکن مرد، بهترین بازیکن زن، بهترین مربی مرد، بهترین مربی زن، بهترین دروازه‌بان… به گزارش مهر، فدراسیون جهانی فوتبال، اسامی ۱۰ بازیکن نهایی را برای انتخاب مرد سال فوتبال جهان مشخص کرد.

یک جایزه دیگر برای لواندوفسکی درحالی که به پایان سال 2021 نزدیک می شویم، فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال شروع به انتخاب بهترین های سال 2021 کرده است. با انتخاب مجله اخبار فوتبال IFFHS، لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2021 انتخاب شد. ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به ترتیب اعلام شده ۱۰ بازیکن برتر فوتبال جهان از سوی فیفا اعتراض کرد.

http://3dmark.ir