سکوت سردار پس از غیبت او در تیم ملی شکست

*علی دایی الگوی همه ماست
الگوی اکثر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، علی دایی است. ما هم این پیراهن را از علی دایی به ارث برده ایم و همیشه سعی می کنیم مثل او باشیم. امروز دیدم یکی از پیشکسوتان پرسپولیس گفت ما از تیم ملی همه چیز داشتیم و درست است. ما همیشه به تیم ملی پایبند هستیم و رابطه ما با تیم ملی بی قید و شرط است. هر زمان که تیم ملی به من نیاز داشته باشد با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود.

*ما همدردی هستیم و می خواهیم برای افتخار تیم ملی تلاش کنیم
بازی ایران و روسیه را دیروز دیدم. پسرها خیلی خوب بازی کردند. ایران در سال های اخیر همیشه نشان داده به فردی وابسته نیست و هر بار که تیمی بود موفق شدیم. از این به بعد هم همینطور خواهد بود و قطعا برای موفقیت و قهرمانی جام ملت های آسیا با آقای قلعه نویی می جنگیم و از بهترین توانایی هایم در تیم ملی استفاده خواهم کرد.

1803874



مجله اخبار فوتبال داخلی

* تصور اشتباهی از بازی والیبال من وجود داشت
دیدم چند روز پیش تصاویری از من در حال بازی والیبال منتشر شد که برخی آن را توهین به تیم ملی می دانستند اما هرگز اینطور نبود. علی دایی یکی از الگوهای من است که همیشه با غیرت و تعهد به تیم ملی از او یاد می شود و همیشه سعی کردم اینطور باشم. در مورد حضورم در سالن والیبال ماجرا از این قرار است که یک دوره مسابقات چهار نفره در گنبد برگزار شد و به اصرار همشهریانم و برای خوشحالی آنها در این مسابقات شرکت کردم. هیچ وقت دوست نداشتم به تیم ملی پشت کنم و این بار هم اینطور نبود. حتی از بایرلورکوزن برای بازی والیبال مجوز گرفتم.

سردار آزمون در نهایت به شایعات پیرامون او و تیم ملی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و در این باره به تفصیل با “مجله اخبار فوتبال” صحبت کرد.

سکوت سردار پس از غیبت او در تیم ملی شکست

* من یک سرباز تیم ملی هستم و با جان و دل می جنگم
همانطور که گفتم همیشه با جان و دل برای تیم ملی کشورم بازی کرده ام و تا زمانی که لباس تیم ملی را بپوشم به این کار ادامه خواهم داد. قطعا در اردوهای بعدی با تمام توان حاضر می شوم تا با بچه ها برای یک هدف یعنی قهرمانی در جام ملت های آسیا بجنگیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر یکی از مهم ترین مشکلات تیم ملی به غیبت سردار آزمون در اردوی شاگردان امیر قلانوی برمی گردد. غیبت ستاره بایرلورکوزن در این اردوی تیم ملی، به خصوص پس از انتشار عکس هایی از والیبال آزمون در گنبد، جنجال های زیادی به پا کرد.

اما امروز بالاخره سردار با امیر قلعه نویی صحبت کرد تا به نوعی به مسائل پیرامون این موضوع پایان دهد. او حالا در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” به شفاف سازی درباره اتفاقات چند روز گذشته پرداخته است که مشروح آن را اینجا می خوانید.


سرویس خبر شماره: 1897322
آوریل 04, 1402 در 6:30 ب.ظ
367.3K امتیاز خبر|

45نقطه نظر

از آقای قلعه نویی ممنونم چون…

* از رفتار حرفه ای آقای قلعه نویی ممنونم
امروز با آقای قلانی تماس گرفتم و مفصل با ایشان صحبت کردم. اگر چیزی بود فقط یک سوء تفاهم بود و مشکلی بین من و ما وجود نداشت می خواهم با قدرت و با تمام وجود به کارم در تیم ملی ادامه دهم. همچنین از آقای قلعه‌نویی که در نشست خبری دیروز از من حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم اعتماد ایشان را به آینده بازگردانم.

*مرخصی کاری شخصی گرفتم
بحث غیبت من در اردوی تیم ملی فوتبال فقط مربوط به مسائل شخصی است شده است. برای انجام کارهای نظامی به گنبد آمده بودم. همچنین همسرم باردار است و من خواستم در این مواقع در کنار او باشم. همچنین از آقای قلعه نویی تشکر می کنم که این مشکل را درک کردند و اجازه دادند در کنار خانواده و همسرم باشم.

1771796