استیلی: باید روسیه را شکست می دادیم


سرویس خبر شماره: 1897323
آوریل 04, 1402 در 06:33 ب.ظ
15.1 هزار |

8نقطه نظر

بعد از هشت سال مردم فوتبال را دوست داشتند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره غیبت سردار آزمون در تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال در مورد بازیکنان تصمیم می گیرند و فکر می کنم سردار آزمون هم با آقای قلعه نویی تماس گرفت و در جریان نبود. همچنین سامان قدوس تماس گرفت و گفت نمی آید. در هر صورت تصمیم گیری در مورد این سوال بر عهده سرمربی است.

استیلی درباره تغییرات تیم ملی در این دیدار گفت: تغییرات زیادی نداشتند و همان بازیکنان بودند اما مهره ها خیلی خوب و در جای خود بازی کردند و می دانستند ما چه می خواهیم. تفکر آقای قلانوی با آقای کی روش متفاوت است و همیشه فعالیت های تهاجمی بیشتری را مد نظر داشته و این نیز بسیار مهم است. بعد از 8-9 سال، فوتبال ما بازی هجومی نشان داد. البته دوران آقای اسکوچیچ هم تا حدودی خوب کار کرد. بچه ها در آن 8 سال دفاع را خیلی خوب یاد گرفتند، اما چون فرهنگ و فوتبال ما هجومی است، مردم از فوتبال دیروز لذت بردند.

استیلی در پاسخ به این سوال که اگر ملی پوشان امیر قلانوی مقابل کی روش قرار می گرفتند کدام تیم برنده می شد، پاسخ داد: نمی توانیم بگوییم. این تیم بر اساس دفاع و ضد حمله بازی می کرد و نتیجه گرا بود اما این تیم فوتبال برای تماشاگران خوب است و هم در حمله و هم در دفاع خوب بودند. خیلی خوب بودند و به شما تبریک می گویم. امیدوارم بازی دوم مقابل کنیا هم بازی خوبی باشد. این تیم هم مثل روسیه چند سالی است که محروم است و این بازی می تواند بازی خوبی باشد و می توانیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید استیلی در حاشیه مراسم تشییع پیکر نایب روییندل اظهار داشت: ابتدا این ضایعه را به جامعه ورزش تسلیت می گویم. نایب خان روییندل یکی از مربیان سابق و موسس بود که فوتبالیست های زیادی را به این کشور هدیه کرد و این ضایعه را به خانواده او و جامعه ورزش تسلیت می گویم.

وی سپس درباره تقابل ایران و روسیه گفت: بازی بسیار خوبی بود و سبک بازی تغییر کرده بود و تقریباً تهاجمی بود. مهمترین ویژگی این بود که بازیکنان در هر دو نیمه آزادانه بازی می کردند و پرس کارآمد بودند. البته آنها در نیمه دوم خیلی بهتر پرس کردند و ما باید روسیه را شکست می دادیم. روسیه تیم خوبی بود و جدا از تساوی، بازیکنان خیلی خوب بازی کردند و آمار بازی، کرنر، شوت و غیره. برتری خود را نشان دادیم

حمید استیلی از عملکرد شاگردان امیرقلانویی در دیدار مقابل روسیه تمجید کرد.

استیلی: