سکوت لاینکر شکسته شد: من نمی توانم صبر کنم تا برگردم

لینهکر نیز با یک توییت بازگشت خود را تایید کرد: “خوشحالم که راهی به جلو پیدا کرده ایم. من از این فراخوان حمایت می کنم و نمی توانم صبر کنم تا به هوا برگردم.”

1830772

در بخشی از بیانیه منتشر شده توسط تیم دیوی، مدیر کل بی بی سی، آمده است: “همه درک می کنند که این چند روز دوران سختی برای کارکنان ما، شرکای ما، صدا و سیما و بالاتر از همه مخاطبان ما بوده است. من بابت این اتفاقات عذرخواهی می کنم. من می خواهم مشکلات حل شود و برنامه ورزشی ما دوباره پخش شود.” بی طرفی برای بی بی سی بسیار مهم است.

اگرچه گزارش هایی مبنی بر بازگشت قریب الوقوع این مجری معروف به برنامه خود طی 24 ساعت آینده منتشر شده است، اما بی بی سی رسما بازگشت او را بدون محدودیت در توییت تایید کرده است.

لاینکر سپس در پیامی دقیق تر نوشت:بعد از چند روز عجیب و غریب، خوشحالم که راهی برای حل این مشکل پیدا کردیم. از همه شما برای حمایت باورنکردنی شما، به ویژه همکارانم در بی بی سی که همبستگی باورنکردنی نشان داده اند، متشکرم. من بیش از سه دهه مجری بی بی سی هستم و مفتخرم که برای بهترین و منصفانه ترین شبکه جهان کار می کنم. من نمی توانم برنامه جدیدی را شروع کنم بازی روز منتظر شنبه هستم به همان اندازه که چند روز گذشته سخت بوده است، نمی توان آن را با فرار از خانه در مواجهه با آزار و اذیت یا جنگ برای پناه بردن به سرزمینی دور مقایسه کرد. دیدن همدلی آنها برای مصیبتشان بسیار دلگرم کننده است.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

گری لاینکر تایید کرده است که پس از حل شدن مشکلاتش به برنامه محبوب مسابقه روز بی بی سی بازخواهد گشت.

سکوت لاینکر شکسته شد: من نمی توانم صبر کنم تا برگردم


سرویس خبر شماره: 1895577
Mar 22, 1401 @ 4:34 PM
نمایش 3K |

0نقطه نظر

پس از خروج بی بی سی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند روز پیش گری لینهکر پس از انتقاد از سیاست و لحن جدید دولت بریتانیا در مورد پناهجویان و مقایسه آنها با دولت آلمانی دهه 1930، از برنامه محبوب Match of the Day اخراج شد.
این اقدام مدیران بی‌بی‌سی با انتقادات شدیدی مواجه شد و موج حمایت از ستاره سابق تیم ملی انگلیس را برانگیخت. دیگر مجریان و کارشناسان آن شبکه از حضور در برنامه برای تحلیل مسابقات این هفته لیگ برتر خودداری کردند و بسیاری از هواداران فوتبال انگلیسی نیز حمایت خود را از او اعلام کردند.

1831821