ساپینتو به محیبی من از شما خوشحالم

برای ریکاردو ساپینتو، مهم نیست که چه کسی گل می زند. مهدی قیدی هفته ها گل نزد اما ریکاردو ساپینتو روی نیمکت حاضر نشد تا مهدی قیدی را از ترکیب حذف کند. او این را به خوبی می داند، مهدی قیدی یک ستاره است و هر لحظه می تواند سرنوشت مسابقه را تغییر دهد، همانطور که محمد محبی دیروز در ورزشگاه اختصاصی فولاد شهر انجام داد. او در بازی دیروز کوین یاماگا را به خوبی روی ضربه ایستگاهی دید و دو توپ را روی تیر دروازه به او پاس داد تا کوین این بار در طول بازی ضربه ایستگاهی را بزند. قبلاً کوین را از روی نقطه پنالتی مقابل دروازه زنان می دیدیم.

1831946

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد محبی روز گذشته در بازی با فولاد تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما فرصت جدی برای گلزنی نداشت. اما پاس او از روی ضربه ایستگاهی باعث شد تا توپ به کوین یاماگا برسد و این بازیکن به گل برسد. این گل دروازه فولاد را باز کرد و باعث شد استقلالی ها در نیمه دوم با گل مهدی قیدی بازی خوب خود را کامل کنند و در نهایت با برتری دو صفر وارد رختکن شوند.

استقلال در دور دوم در 8 بازی 16 گل به ثمر رساند و نشان می دهد میانگین امتیاز این تیم 2 گل در هر بازی است و بر این اساس عملکرد مردان هجومی ریکاردو ساپینتو قابل دفاع و حتی تحسین است. به همین دلیل ریکاردو ساپینتو به تاهاجی جدید و خارجی اجازه حضور در این تیم را نداد. همچنین محمد محبی در پست وینگر راست جدا از اینکه در طراحی حملات و شکل دادن به بازی ترکیبی استقلال نقش دارد، در دفاع نیز به تیم کمک می کند. به نوعی می توان از محمد محبی به عنوان یک بازیکن پرتلاش و کارآمد استقلال یاد کرد و ریکاردو ساپینتو به هیچ وجه حاضر نیست از این بازیکن دست بکشد. ریکاردو ساپینتو در ابتدای فصل تلاش زیادی برای جذب محمد محبی انجام داد و شخصا وارد ماجرای انتقال او از تیم سانتا کلارا شد و این پاس گل در یکی از مهمترین بازی ها نشان می دهد که اصرار سرمربی پرتغالی. مربی بی فایده نبود



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد محبی هفته هاست که برای استقلالی ها گل نزده اما همچنان یکی از بازیکنان مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو است و سرمربی پرتغالی حاضر نیست او را کنار بگذارد.

ساپینتو به محیبی من از شما خوشحالم


سرویس خبر شماره: 1895573
Mar 22, 1401 @ 4:18 ب.ظ
1K |

0نقطه نظر