سیتی، چلسی و آرسنال؛ 3 بازی “فصل را مشخص می کند”

سه بازی بعدی لیورپول به اندازه 9 بازی پایانی که بعد از آنها برگزار می شود معنی دارد، اما ترنت الکساندر-آرنولد در مورد اهمیت پیروزی در هر یک از آنها صحبت کرده است، اگر می خواهیم یک چالش در 4 برتر را داشته باشیم.

انتظار اینکه تیم یورگن کلوپ بتواند در سه بازی بعدی پیروز شود، کار بزرگی خواهد بود، اما همه ما می دانیم که کیفیتی در تیم ما برای رسیدن به این شاهکار وجود دارد.

اگر اجازه دهیم و اگر بخواهیم، ​​این سه نتیجه می تواند فصل را مشخص کند. ما می خواهیم به آنجا برویم و هر سه بازی را ببریم – و این برنامه ماست.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/31/city-chelsea-and-arsenal-alexander-arnold/ منبع:

با بازگشت لوئیز دیاز و داروین نونز از مصدومیت، یک استراحت بین‌المللی برای بازگرداندن ذهن و هدف واضح 12 بازی باقیمانده برای رسیدن به اهدافمان – ممکن است به تمرکز همه بازیکنان بر روی کار به عنوان دستی کمک کند.

اگر بتوانیم نتایج، آمادگی جسمانی و فرم را در کنار خود نگه داریم – آنگاه فوتبال لیگ قهرمانان اروپا قابل دستیابی است و اکنون این به بازیکنان بستگی دارد که ثابت کنند ما شایسته آن مقام هستیم.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) جونز در تابستان امسال پیوندهای انتقال آزاد 23 ساله را “آب سرد ریخت”

صحبت کردن در وب سایت رسمی باشگاه، این جوان 24 ساله گفت: “قطعا، من فکر می کنم [if] ما سه نتیجه بزرگ می‌گیریم و بازی واقعاً ادامه دارد، و امیدوارم که فصل خوب پیش برود.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

تاریخ به ما می‌گوید که می‌توانیم 12 برنده برنده شویم، اما این فصل داستان متفاوتی را ارائه می‌کند و پس از شکست‌های رئال مادرید و بورنموث – زیر شکم نرم ما اغلب آشکار شده است.

با این حال، سه نتیجه ضعیف – ما آنچه را که شایسته یک فصل ترن هوایی با افت های بسیار زیاد و فرازهای کافی نیست، به دست خواهیم آورد.