شش بازیکن مدرن لیورپول که برای خود نامی دست و پا کرده اند

همکاری او با دنیل استوریج یکی از هیجان‌انگیزترین و مرگبارترین ترکیب‌ها در تاریخ آنفیلد بود که به‌شدت به کسب قهرمانی لیگ مورد انتظار برندان راجرز در فصل 2013/14 نزدیک شد.

این مهاجم قبل از انتقال نادرستش به رئال مادرید، 158 گل در 297 بازی برای مرسی سایدرزها به ثبت رساند، که زنجیره ای از اتفاقات را رقم زد که منجر به تخریب شهرت شد (تا جایی که به روابط او با هواداران آنفیلد مربوط می شود. ) به منچستریونایتد سر الکس فرگوسن منتقل شود.

لیورپول باشگاهی است که تاریخچه ای طولانی دارد و بازیکنان و مدیرانی الهام بخش دارد و به پیروزی های معروف و شب های اروپایی نیز اشاره ای نمی شود.

بیشتر بخوانید: تغییرات دوگانه برای منچسترسیتی ایجاد شد زیرا آرتور هم تیمی های خود را شگفت زده کرد: اخبار پیش بینی شده تیم لیورپول

نشریه متمرکز رئال مادرید دفاع مرکزی گزارش داده‌اند که لوس بلانکوس صلاح را برای تقویت خط حمله خود در تابستان امسال هدف قرار خواهد داد، اگرچه دیدن تحریم‌های فروش دشوار است.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/31/top-six-modern-liverpool-players/ منبع:

این چنین لحظاتی است که اغلب طرفداران را به سمت بوکی های خود می روند یا شرط بندی آنلاین برای نشان دادن حمایت خود از باشگاه در یک رقص با شانس.

تاثیر مو صلاح در لیورپول با توجه به اینکه او بسیار مشهود است بیش از 170 گل در بیش از 290 بازی برای این باشگاه به ثمر رساند. این مصری پیش از این برای آ اس رم (34 گل و 22 پاس گل)، چلسی (6 گل) و فیورنتینا (13 گل) بازی کرد.

علیرغم مشکلات کلی تیم، شماره 11 با 22 تلاش (و 11 پاس گل) بهترین گلزن مرسی سایدرزها در این دوره باقی مانده است.

لمس طلایی مرد انگلیسی پس از روی آوردن به مدیریت ادامه یافت و به انتظار طولانی رنجرز برای قهرمانی در لیگ برتر اسکاتلند پایان داد و سلتیک را از کسب دهمین قهرمانی متوالی خود باز داشت.

مانه در طول دوران حضورش در لیورپول از یک دوره شش ساله لذت برد و به قرمزها کمک کرد تا هر جام ممکن را در فوتبال باشگاهی بالا ببرند.

طبیعت متواضع و میزان کار فوق العاده او به سرعت او را به سطح مورد علاقه آنفیلد پس از تغییر از ساوتهمپتون (در میان تعدادی از بازیکنان برتری که به L4 رفتند) ارتقا داد.

او در سال 2011 با لیورپول قرارداد امضا کرد، جایی که در اولین فصل حضورش در این تیم قهرمان جام حذفی شد.

بازیکن سابق ساوتهمپتون که در کنار آلیسون بکر از رم قطعه آخر پازل محسوب می‌شود، به تقویت خط دفاعی قرمزها کمک کرد و این باشگاه را به فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های 2018 و 2019 سوق داد.

قرار نبود چنین شود و وقتی اروگوئه ای فصل بعد به بارسلونا رفت، شانس باشگاه بدتر شد.

متأسفانه، برای این بازیکن 42 ساله در وست میدلندز به خوبی کار نکرد و حضورش در استون ویلا پس از یک فرم ضعیف، پیش از موعد به پایان رسید.

او نایب قهرمان توپ طلای 2019 شد اما به عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا انتخاب شد.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

این فوتبالیست هلندی یکی از مدافعان میانی با بالاترین امتیاز در فوتبال جهان است.

استیون جرارد به خوبی در وسط پارک برای لیورپول بازی می‌کرد، و در مقایسه با تیم‌هایی که یورگن کلوپ در آنفیلد از آنفیلد لذت می‌برد، فصل به فصل، در وسط پارک بازی می‌کرد.

این ملی پوش سنگالی یکی از پر سر و صداترین بازیکنانی است که برای لیورپول بازی کرده است – قطعاً برای دوران کلوپ هم همینطور.

آخرین بازیکن لیورپول که برنده توپ طلا شد، ملی پوش سابق انگلیس یک نیروی طبیعی بود قبل از یک سری مصدومیت های بزرگ، که با پارگی همسترینگ در سن 19 سالگی شروع شد و باعث کاهش آهسته و دردناک قدرت او شد.

به جرات می توان گفت که دوران حضور مرد بازلی در پایتخت انگلیس به دور از استعدادی بود که او تحت تعلیم یورگن کلوپ نشان می داد.

بیشتر بخوانید: لیورپول امید تازه ای برای جذب هافبک 24 ساله دارد. ایجنت رابطه خوبی با قرمزها دارد – گزارش

مانه 269 بازی انجام داد، 120 گل به ثمر رساند و 48 پاس گل داد.