سیرجانی ها و حس دیدن دوباره مسابقه در ورزشگاه

تیم فوتبال گل گهر سیرجان از ساعت 13 به مصاف تیم فجر شهیدسپاسی شیراز می رود و این دیدار با حضور هواداران برگزار می شود.


سرویس خبر شماره: 1820677 |
31 تیر 1401 18:39 |
778 |

1نظرات

آماده سازی گل گهر ادامه دارد؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار تماشایی گل گهر و شهر خودرو که برای اولین بار در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد، اکنون برای دومین بار فرصتی فراهم شده است. هواداران به ورزشگاه بروند و این بار می توانند امشب ساعت 20 در دیداری تدارکاتی تیم شهر خود مقابل زردپوشان شیرازی قرار بگیرند.
این دومین دیدار تدارکاتی دو تیم در هفته های اخیر است که حالا با نزدیک شدن به زمان از سرگیری مسابقات لیگ برتر، احتمالا با آمادگی بیشتر بازیکنان دو تیم پیش خواهد رفت.
گل گهر که در تعطیلات اجباری لیگ برتر چند بازی دوستانه انجام داد، در آخرین بازی تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان مهدی مهدوی کیا رفت و توانست با نتیجه 2 بر یک مقابل این تیم که در دو بازی قبلی نساجی مازندران را شکست داده بود، به برتری برسد. سپس پرسپولیس بود که از زمین خارج شود.
در سوی دیگر شاگردان مجتبی سرآسیایی مربی نیم فصل اول گل گهر هستند که پس از چند روز حضور در سیرجان به مصاف تیم قدیمی خود می رود و سپس فجری ها برای شروع مسابقات به شیراز باز می گردند. . باز هم مثل گل گهر با چند مسابقه دیگر.
آبی های سیرجانی پس از این بازی تدارکاتی به تهران بازمی گردند و دو بازی تدارکاتی دیگر مقابل تراکتورسازی و یک تیم دسته دومی خواهند داشت تا در نهایت روز 13 اردیبهشت ماه در اهواز به مصاف شاگردان نکونام بروند که این روزها در آسیا برگزار می شود. .



مجله اخبار فوتبال داخلی