خدا را شکر تکلیف استقلال مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال اکنون با عبور از خطوط ارتباطی مرتبط با خروج از جام حذفی خود را برای دیدار مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر آماده می کند. دیداری که با حضور تماشاگران اصفهانی برگزار می شود و حساسیت خاصی برای دو تیم خواهد داشت.
بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال که سابقه حضور در این تیم را دارد، درباره وضعیت فعلی این تیم قبل از بازی با سپاهان گفت: تکلیف استقلال مشخص شد. این تیم از جام حذفی کنار رفت و حالا باید روی بازی های لیگ تمرکز کند.
وی در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: آبی ها بازی های سختی در پیش دارند که سپاهان و فولاد خوزستان مهمترین آنها هستند. دو تیمی که در حال حاضر در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و با توجه به حضور در لیگ قهرمانان از آمادگی کامل برخوردار هستند. بنابراین استقلال باید تمرین خوبی انجام دهد و چند دیدار تدارکاتی را در دستور کار خود قرار دهد تا بتواند در آمادگی کامل به مصاف سپاهان برود و قهرمانی را آغاز کند.
پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط سپاهان گفت: آنها تیم خوب و بسیار حرفه ای هستند و امسال توانستند بهترین بازیکنان لیگ را به خدمت بگیرند. درست است که از اول فصل تا امروز نوسان داشته اند اما به خودم اجازه نمی دهم در این مورد صحبت کنم. آنها اگرچه می دانند قهرمان لیگ نمی شوند اما قطعا با حمایت هواداران خود مقابل استقلال بازی خوبی خواهند داشت تا بتوانند با کسب سه امتیاز این بازی جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.
فریبا درباره شانس استقلال برای قهرمانی افزود: چرا نمی تواند قهرمان شود. آبی ها 6 امتیاز از حریف خود جلوتر هستند و می توانند این فاصله را برای کسب عنوان قهرمانی حفظ کنند. با توجه به اینکه آنها جام حذفی را هم از دست دادند، باید روی 6 بازی باقی مانده برای کسب جام تمرکز کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیشکسوت استقلال می گوید این تیم با فاصله گرفتن 6 امتیازی از پرسپولیس در جدول می تواند قهرمان لیگ شود.


سرویس خبر شماره: 1820675 |
31 فروردين 1401 ساعت 18:38 |
34,023 امتیاز خبر|

6نظرات

فریبا: در هر صورت اختلاف 6 امتیازی باید حفظ شود