سیمئونه: در مورد گریزمان در حال تصمیم گیری هستم


سرویس خبر شماره: 2004301
4 مارس 1402 در 22:41 |
3.4K |

0نقطه نظر

ما هیچ فشاری به او وارد نمی کنیم

دیگو سیمئونه از استراحت نکردن گریزمان در دیدار مقابل اینتر با وجود مصدومیت خفیفش پشیمان نیست.

سیمئونه: در مورد گریزمان در حال تصمیم گیری هستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید شامگاه سه شنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان دو مصدومیت شدید داشت. آنها نه تنها 1-0 بدون شوت در چارچوب شکست خوردند و در بازی برگشت در شرایط سختی قرار گرفتند، بلکه یکی از بازیکنان کلیدی تیم را نیز به دلیل مصدومیت از دست دادند.

آنتوان گریزمان در نیمه دوم در سن سیرو از ناحیه مچ پا آسیب دید. در حالی که ابتدا امید می رفت مصدومیت او جدی نباشد، حالا اتلتیکو مادرید تایید کرده که او دچار رگ به رگ شدن مچ پا شده است. بهترین سناریو، او سه هفته بعد برای بازی برگشت مقابل اینتر واجد شرایط می شود.

1994130

سیمئونه در جریان بازی مقابل آلمریا به سوالی در مورد پشیمانی از دادن زمین به گریزمان پاسخ داد.“نه، من اصلا پشیمان نیستم. این تصمیمی است که خودم گرفتم و پای آن ایستاده ام.”

سیمئونه در مورد زمان بازگشت ستاره فرانسوی صحبت کرد: “نامشخص. تنها چیزی که می دانم این است که به او یا هیچ بازیکن مصدومی فشار نمی آوریم تا زودتر بازگردد.”

ال چولو درباره دیدار مقابل قعرنشین لالیگا گفت: “ما آخرین بازی های آلمریا را بررسی کردیم و باید بگویم که آنها خیلی خوب بازی کردند. آنها در جدول رده بندی وضعیت خوبی ندارند، اما آنها با غرور و شخصیت بازی می کنند و می خواهند این روند را تغییر دهند.” ما باید بهترین کار خود را انجام دهیم. برای پیروزی.”

مجله اخبار فوتبال خارجی