واکنش کلوپ به تساوی مقابل اسپارتا پراگ در لیگ اروپا

یورگن کلوپ به قرعه کشی امروز یک هشتم نهایی لیگ اروپا که منجر به تساوی لیورپول مقابل اسپارتا پراگ چک شد، واکنش نشان داد.

دو طرف آخرین بار در همان رقابت در جریان رقابت‌های 2010/11 با ضربه دیرهنگام دیرک کویت در بازی دوم دیدار کردند تا دو طرف از هم جدا شوند.

هر دو لیورپول و اسپارتا در حال حاضر در صدر لیگ های مربوطه خود هستند، به این معنی که به نظر می رسد ما آماده یک دیدار خوشمزه در ماه آینده هستیم – قرمزها در 7 مارس قبل از بازی برگشت در آنفیلد یک هفته بعد به پایتخت چک سفر می کنند.

کلوپ می‌داند که تیمش باید بهترین عملکرد خود را برای صعود به دور بعدی داشته باشد، اما می‌داند که تیمش ابتدا باید سه بازی بزرگ را در سه رقابت مختلف قبل از بازی اول مقابل اسپارتا پشت سر بگذارد.

اولین چیزی که باید گفت این است که در این مرحله از رقابت‌های اروپایی انتظار یک آزمون مناسب منطقی است و این چیزی است که ما داریم. کلوپ پس از قرعه کشی به Liverpoolfc.com گفت.

اسپارتا پراگ با یک بازی و نتیجه پر شور مقابل گالاتاسرای جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی به دست آورد. شک ندارم که شب خاصی برای آنها بود و حالا می خواهند به دویدن خود ادامه دهند.

زمان زیادی تا دیدار ما باقی نمانده است، اما امیدوارم بتوانیم در شرایط خوبی به آنجا برسیم زیرا دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: پل مرسون می گوید چلسی برتری بزرگی نسبت به لیورپول دارد با حضور خارق العاده قرمزها

لیگ چک به ما می‌گوید که اسپارتا چه فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد – مطمئنم آنها فقط یک بار شکست خورده‌اند – بنابراین ما باید آماده باشیم.

البته باید قبل از آن فوتبال زیادی بازی کرد و ما هر بازی را همانطور که می‌گذرد می‌بینیم، اما در پس ذهن خود می‌دانیم که یک بازی هیجان‌انگیز دیگر در لیگ اروپا داریم که باید منتظر آن باشیم. ”

لیورپول در این فصل یکی از مدعیان قدرتمند قهرمانی لیگ اروپا است، اما تیم‌های باکیفیتی در این رقابت‌ها وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به بایرلورکوزن، بنفیکا، رم و آث میلان تحت هدایت ژابی آلونسو اشاره کرد.

اگر می‌خواهیم در تابستان در دوبلین موفق شویم و در تابستان موفق شویم، باید در بهترین حالت خود باشیم، به خصوص اگر بخواهیم طعم موفقیت در جام حذفی را بچشیم. و لیگ برتر هم

غلبه بر اسپارتا وظیفه بعدی ما در رقابت های باشگاهی ثانویه اروپا است، اما ما قبل از آن بازی های بزرگی داشتیم – از جمله فینال جام لیگ یکشنبه با چلسی.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: جانشینان بالقوه یورگن کلوپ، بررسی بازی آرسنال مقابل لیورپول و موارد دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/02/23/jurgen-klopp-europa-league-draw-reaction/ منبع: