سیمئونه: سیتی بهترین تیم جهان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید در شبی در ورزشگاه اتحاد مغلوب کوین دی بروین شد که حتی یک ضربه هم به دروازه سیتی وارد نکرد و 90 دقیقه دفاع کرد. دیگو سیمئونه در پایان بازی منچسترسیتی را بهترین تیم جهان توصیف کرد و گفت که تیمش با فروتنی هر چه بیشتر برای درخشش در لیگ قهرمانان اروپا خواهد جنگید.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید تاکید کرد که تیمش برای صعود در بازی برگشت تلاش خواهد کرد.

ما در نیمه اول فرصت نداشتیم، حتی با وجود اینکه سیتی به سمت دروازه شوت نکرد. در نیمه دوم خطرات روی دروازه ما بیشتر شد و در نهایت سیتی به گل رسید. در نهایت منچسترسیتی 1-0 پیروز شد و ما برای بازی برگشت بسیار هیجان زده هستیم.

رویکرد متفاوت در بازی برگشت؟ ما همیشه باید به دنبال عملکرد بهتر باشیم. این یک نبرد طولانی است که به دو قسمت تقسیم می شود، یکی در شهر زمین و دیگری در خانه ما. البته برای سیتی فرقی نمی کند و احتمالاً در بازی برگشت هم به همین سبک بازی خواهند کرد. شاید بهترین تیم دنیا باشد، اما ما با فروتنی به رقابت خواهیم پرداخت، تا کجا؟ «تا جایی که بتوانیم برسیم».



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیگو سیمئونه گفت: “در پایان، نتیجه بدی برای اتلتیکو مادرید است، زیرا ما با یک گل شکست خوردیم و می‌خواستیم برنده شویم. شب سخت و بسیار سختی مقابل تیم بزرگی بود که بازی بسیار خوبی انجام داده است. که بازیکنان بزرگی در تیم دارند ما می خواستیم نزدیک به حریف بازی کنیم و در ضد حمله دروازه سیتی را باز کنیم.


سرویس خبر شماره: 1818299 |
17 جولای 1401 ساعت 02:23 |
1,833 امتیاز خبر|

0نظرات

ما سعی خواهیم کرد صعود کنیم.