شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!


سرویس خبر شماره: 2019002
15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:43 |
412

0نقطه نظر

تقصیر اینترنت بود، نمی‌توانستم این اشتباه را نکنم

اشتباه عجیب گوینده ورزشگاه در هلند باعث شد تا هواداران و بازیکنان رودا به اشتباه صعود خود را جشن بگیرند.

شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتفاق خاص و عجیبی که در دیدار رودا و اس سی کامبور در ورزشگاه مملو از تماشاگر این تیم رخ داد توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

این تیم با دو گل از حریف پیش بود و هواداران برای لحظه ای فکر کردند همین برد برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول کافی است و بعد از شش سال می توانند دوباره در این رقابت ها حضور پیدا کنند و زمین خورده اند. . جشن گرفتن.

هواداران رودا در واقع فکر می کنند که با شکست گرونینگن در همان مسابقه دیگر مانعی برای صعود آنها وجود ندارد و ویم فورنس گوینده ورزشگاه این موضوع را اعلام کرد تا بازیکنان و هواداران یکدیگر را در آغوش بگیرند و جشن بزرگی برگزار کنند.

اما اتفاقی که افتاد این بود که بازی در همان زمان با تساوی 1-1 به پایان رسید و این خطا به سرعت اصلاح شد تا تکلیف تیمی که به طور مستقیم به بازی هفته آینده برود مشخص شود.

گوینده ورزشگاه به سرعت اشتباه خود را اصلاح کرد و هواداران و بازیکنان رودا را ناامید کرد. او فریاد زد: گل زده مردود اعلام شد. بنابراین این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. متاسفم.”

فارنز پس از پایان بازی در صحبت با ESPN گفت: “به من گفته شد که بازی در دقیقه 95 همچنان 1-1 مساوی است.” همه شروع به داد و فریاد کردند و وارد زمین شدند. پس از کسی پرسیدم چه اتفاقی افتاده؟ و شنیدم خرونینخون 1-2 باخت.

2017963

من باید این خبر را برای صحت بررسی می کردم اما اینترنت اینجا خراب است. کمی بعد متوجه شدم که گل مردود اعلام شده است، هرچند معلوم شد که اینطور نیست. من نمی توانم اتفاقی که افتاده را تغییر دهم. تقصیر من بود

من هم انسان هستم. آیا باید پنهان می کردم؟ روی زمین خزیدم؟ نه، ممکن است اتفاق بیفتد. من کمی احمق بودم. من مطمئن هستم که هفته آینده وضعیت به نفع ما خواهد بود. »

جالب است بدانید که فرنس 73 سال سن دارد و اکنون 24 سال است که در ورزشگاه رودا مشغول به کار است. او قبل از آن مدت زیادی گوینده استادیوم دیگری بود و می‌گوید که این یک روز معمولی در محل کارش بوده و در طول سال‌ها چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته است.

این دو تیم قرار است هفته آینده در هفته پایانی رقابت های این فصل به مصاف یکدیگر بروند. اگر گرونینگن موفق به پیروزی در این مسابقه شود، پس از یک سال به لیگ دسته اول هلند بازمی گردد، اما اگر رودا در این مسابقه پیروز شود یا مساوی کند، شش سال طول می کشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی