شبکه ای می خواهد لیگ برتر را به آمریکا بیاورد!


سرویس خبر شماره: 2018607
13 مه 1403 در 10:41 ق.ظ |
2.4K |

1نقطه نظر

با پیشنهادی به ارزش 2.3 میلیارد یورو

NBC قصد دارد مسابقات لیگ برتر انگلیس را در آمریکا میزبانی کند.

شبکه ای می خواهد لیگ برتر را به آمریکا بیاورد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ برتر فراتر از مرزهای انگلیس طرفداران زیادی دارد. این لیگ که بسیاری آن را بهترین لیگ جهان می‌دانند، همچنان مرزها را جابجا می‌کند و برخی می‌خواهند بهترین بازیکنان لیگ برتر را در خارج از انگلیس ببینند. دور از انگلستان مثلا از ایالات متحده آمریکا!

شبکه تلویزیونی NBC آمریکا قراردادی به ارزش 2.3 میلیارد یورو در مدت 6 سال به رهبران لیگ برتر انگلیس برای برگزاری مسابقات مهم لیگ برتر در استادیوم های آمریکا پیشنهاد داده است.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» گزارش داد شبکه NBC با برگزاری برخی از مسابقات این لیگ در آمریکا می خواست از محبوبیت زیاد لیگ برتر انگلیس استفاده کند.

2017352

ایده ای که چند سال پیش در لالیگا جنجال به پا کرد، حالا فوتبال انگلیس را تهدید می کند. این روزنامه در ادامه این گزارش می نویسد: لیگ برتر با تقاضاهای جدیدی برای میزبانی مسابقات در ایالات متحده مواجه است و NBC می خواهد هر هفته دو بازی لیگ برتر را به ایالات متحده بیاورد.

اگرچه ریچاردز مسترز، مدیرعامل لیگ برتر، قبلا تایید کرده بود که پیشنهادات خود را دریافت خواهد کرد، اما همچنین تصریح کرد که در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد.

این خبر مانند اتفاقی که در اسپانیا افتاد باعث شد تا هواداران انگلیسی نسبت به احتمال انتقال مسابقات لیگ این کشور به آمریکا واکنش نشان دهند. هواداران نگهبانی ایستادند و خواستار عدم امضای چنین قراردادی شدند.

مجله اخبار فوتبال خارجی