شب نورانی وینیسیوس: امشب یک سزار واقعی بود


سرویس خبر شماره: 2018301
12 مه 1403 در 2:15 ق.ظ.
5.3K |

9نقطه نظر

با دو گل در آلیانز آرنا

توماس رونسرو، سردبیر مجله AS پس از درخشش ستاره رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در یادداشتی از وینیسیوس جونیور تمجید کرد.

شب نورانی وینیسیوس: امشب یک سزار واقعی بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امید زیادی به شکست رئال مادرید داشت اما وینیسیوس جونیور تمام برنامه های شاگردان توماس توخل را به هم ریخت.

او ابتدا در نیمه اول تیمش را پیش انداخت اما دو گل لروی سانه و هری کین میزبان را به پیروزی نزدیک کرد. وینیسیوس موفق شد این بازی را با یک پنالتی حساس به تساوی بکشاند.

در شبی که هواداران بایرن فضای هیجان انگیزی را برای تیم خود ایجاد کردند و یاد فرانتس بکن باوئر را زنده کردند، سردبیر AS وینیسیوس را به عنوان قیصر واقعی منتشر کرد.

دقایقی پس از درخشش وینیسیوس مقابل بایرن، توماس رونسرو در یادداشتی به تمجید از عملکرد این بازیکن پرداخت و بار دیگر علاقه خود را به رئال ابراز کرد:

2016875

“لیگ قهرمانان یک رویا است. وقتی چنین شب هایی را تجربه می کنید، احساس می کنید ارزش این را دارد که به دنیا بیایید تا این ورزش را دوست داشته باشید، که اگر تیمی به نام رئال مادرید و رقابتی به نام لیگ قهرمانان را دنبال کنید هرگز شما را رها نمی کند.”

دیدن اینکه رئال در هر سناریویی چگونه رقابت می کند ستودنی است، زیرا ما در مورد جنگ های فوتبالی صحبت می کنیم که سال ها در شبکیه هواداران باقی خواهد ماند.

مادرید آنچلوتی از غرش 70 هزار باواریایی جان سالم به در برد، همانطور که چند هفته پیش مقابل انگلیسی ها در اتحاد انجام داد. یادتان باشد این تیم 90 دقیقه تا رسیدن به ششمین فینال لیگ قهرمانان اروپا در 11 فصل اخیر فاصله دارد.

رئال مادرید به آمار جالبی رسیده و جالب اینجاست که تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا را در اختیار ندارد و با وجود جدایی بازیکن بزرگی چون کریم بنزما، خریدی از مهاجمان نداشته است. این مادرید می تواند همه چیز و همه را کنترل کند…

شاه وینیسیوس

بازیکنان بزرگ در بازی های بزرگ ظاهر می شوند. وینیسیوس در سن 18 سالگی وارد برنابئو شد و از همان روز اول توانست علیرغم انتقادهای شدید، پیشرفت کند. او هیچ شکی در مورد استعداد منحصر به فرد خود نداشت. وینی الماسی بود که باید صیقل داده و تراشیده می شد تا زمانی که ارزش بی نظیری در بازار پیدا کند.

2016876

دو گل او در آلیانز او را در صدر همه ستارگان قرار می دهد. سبک گلزنی او در برابر غول هایی مانند مانوئل نویر و استعدادش در تبدیل پنالتی در بازی پایانی او را به دسته جدیدی سوق می دهد که تنها شماره 1 می تواند بدرخشد.

وینیسیوس سقفی ندارد و به دنبال دومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان در فصلی است که قدرت غیرقابل کنترل خود را به نمایش گذاشته است. وینی، تو سزار هستی!

جهنم سفید در سانتیاگو برنابئو

همانطور که هواداران بایرن به اصطلاح “جهنم سرخ” را در سکوهای آلیانز آرنا برپا کردند، اکنون از هواداران وفادار و باهوش مادریدی می خواهم که در 8 می برنابئو را به جهنم سفید تبدیل کنند.

2016877
مارکا دیگر روزنامه اسپانیایی معتقد است دو گل وینیسیوس رئال را به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک کرد.

خوانیتو اولین کسی بود که شبی باورنکردنی در اروپا مقابل بایرن داشت که برای ما ناراحت کننده بود، اما مطمئناً اولین کسی بود که در بازی برگشت در برنابئو تیم را تشویق کرد. و یک تشکر بزرگ از آن 4000 وایکینگ که در پایان بازی بازیکنان را در آغوش گرفتند. یک روز که بازنشسته می شوم، می خواهم مثل آنها باشم. برای سفر به هر کجای مادرید.

مجله اخبار فوتبال خارجی