هم تیمی سابق آندره اونانا به طرز وحشیانه ای هری مگوایر را متهم کرد که دروازه بان را به دردسر انداخته – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

هم تیمی سابق آندره اونانا در آژاکس، رایان بابل، مدافعان منچستریونایتد، به ویژه هری مگوایر را متهم کرد که این دروازه بان را بدتر از آنچه هست نشان می دهند.

زندگی اونانا در اولدترافورد به طرز وحشتناکی آغاز شد زیرا او اشتباهات فاحشی را مرتکب شد که هزینه گزافی برای یونایتد به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا داشت.

زوزه کشان کامرونی به شدت مورد بررسی قرار گرفت و او مورد انتقاد و گاه حتی مورد تمسخر قرار گرفت.

با این حال، به نظر می رسد اونانا اکنون به گوشه ای رسیده است و نشانه هایی از آنچه که باعث شد یونایتد در تابستان گذشته پول هنگفتی را برای تضمین خدمات خود از اینترمیلان صرف کند، نشان می دهد.

در طول یک دوره پر سر و صدا برای شیاطین سرخ که در آن برای دستیابی به ثبات در نتایج و عملکردها تلاش می کردند، او با چند سیو خوب توانست تیم را در بازی ها نگه دارد.

با این حال او در جریان تساوی 1-1 یونایتد مقابل برنلی با دریافت یک پنالتی دیرهنگام مواجه شد که زکی امدونی آن را به ثمر رساند تا قهرمان 20 بار انگلیس هر سه امتیاز را از دست بدهد.

بابل – که اکنون بازنشسته شده است – نظر خود را در مورد وضعیت اونانا در یونایتد ارائه کرد و به طور عجیبی مگوایر را به ویژه برای مشکلاتش مقصر دانست.

وینگر سابق که برای لیورپول نیز بازی می‌کرد، خاطرنشان کرد: می‌دانم که در این تیم یونایتد تمرکز زیادی روی اونانا است، اما اشتباهاتی که ما شاهد آن بودیم ناشی از ترکیبی از چیزها بود.

اونانا، در آژاکس، یک مدافع چهار جلویی داشت که همگی با توپ در پایشان باورنکردنی بودند. با احترام، اگر اونانا در آن زمان با هری مگوایر بازی می کند، پس این بلافاصله اونانا را به دردسر می اندازد، زیرا او با مدافعانی بازی می کند که خودشان را باز نمی کنند، یا دویدن های مناسبی انجام می دهند، به طوری که اونانا گزینه هایی برای بازی دارد، و این باعث می شود او بازی کند. در دردسر.”

در آژاکس، اونانا از امتیاز چهار مدافع بزرگ و فرنکی دی یونگ در مقابل آنها برخوردار بود. اونانا دروازه بان بزرگی است، اما آنها او را حتی بهتر نشان دادند. اگر مجموعه ای از بازیکنان به خوبی با هم کار نکنند، به ویژه برخی از آن بازیکنان وحشتناک به نظر می رسند. در این مورد، این چیزی است که اونانا تجربه کرده است.»

بابل اضافه کرد: «مطمئناً، برخی از اشتباهات کاملاً تقصیر او بوده است. گاهی اوقات موقعیت او را زیر سوال می برید، یا فقط تعجب می کنید که او چه کار می کند.

او به نظر من خودش نیست، اما با توجه به چیزهایی که از او می‌دانم و دیده‌ام، او یک دروازه‌بان فوق‌العاده با استعداد است و امیدوارم افراد بیشتری بتوانند در فصل آینده منچستریونایتد این را ببینند.

اونانا و یونایتد هفته آینده زمانی که با کریستال پالاس در سلهرست پارک روبرو می شوند، به میادین بازمی گردند.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/30/andre-onanas-ex-teammate-brutally-accuses-harry-maguire-of-putting-the-goalkeeper-in-trouble-279625/ منبع: