شجاع، رقیب کنعانی بازی ملی می خواهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین باری که آرمین سهرابیان در لیست تیم ملی حضور داشت در سال 2018 بود و در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان با تصمیم کارلوس کی روش اجازه حضور در زمین را نداشت و تا این زمان روی نیمکت بود. پایان بازی اما حالا او به گفته امیر قلعه نویی دوباره به تیم ملی دعوت شد و فرصت بازی می خواهد.

مدافع گل گهر به دنبال انجام اولین بازی خود برای تیم ملی زیر نظر سرمربی باشگاهش است.

شجاع، رقیب کنعانی بازی ملی می خواهد


سرویس خبر شماره: 1896893
آوریل 01, 1402 در 03:27 ب.ظ
15.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

گل گهر مدافع چپ دست که زیر نظر قلانوی فصل موفقی را در این تیم پشت سر گذاشت، حالا با توصیه این سرمربی به تیم ملی پیوسته و با شور و شوق زیادی در تمرینات دو روز اخیر شرکت کرده است. امید. اولین بازی ملی خود را در یکی از دو بازی تدارکاتی مقابل تیم های ملی روسیه یا کنیا انجام دهند.

این مدافع 27 ساله که در این فصل 19 بازی دیگر به غیر از 4 غیبت اجباری در ترکیب دروازه بانی انجام داده و توانسته با زدن 4 گل یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر باشد، می خواهد بازیکن شود. اعتماد به تیم ملی مانند مسابقات باشگاهی برای تبدیل شدن به یک قلعه و یافتن جایگاه خود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سهرابیان که رقبای آماده ای در تیم ملی از جمله محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی و محمدامین حزباوی دارد، می خواهد در دو بازی دوستانه بعدی و حداقل یک بازی ملی شانس شروع یا تعویض را داشته باشد. در پرونده او باید ثبت شود.

1834386