پاتریس اورا جزئیاتی از کباب کردن “اف بی آی” سر الکس فرگوسن را فاش کرد که انتقال لیورپول را متوقف کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

اورا بلافاصله پس از انتقالش در اولدترافورد، تبدیل به یکی از بهترین مدافعان کناری جهان و یکی از بهترین مدافعانی شد که تا به حال برای شیاطین سرخ بازی کرده است.

اورا با تماشای اریک کانتونا بزرگ شد و به همین دلیل تصور کردن سناریویی که در آن به یونایتد نپیوندد برایش سخت بود.


پاتریس اورا، اسطوره منچستریونایتد فاش کرد که پیش از پیوستن به شیاطین سرخ به لیورپول نزدیک بود.

یادم می‌آید که سؤالاتی از این قبیل می‌پرسید: «آیا مشروب می‌خوری؟» “نه”. “دوست داری بیرون بری؟” “گاهی”. “آیا آماده ای که یک بازی را نباختی؟” “آره”. “آیا حاضری حتی یک بازی را هم مساوی نکنی؟” “آره”.

در مورد فرگی، برنده پنج بار لیگ برتر گفت: “اگر برای این مرد خوب عمل کنی، پیروز خواهی شد و برای این باشگاه چیزهایی به دست خواهی آورد.”

“من احساس می کنم این مصاحبه ای از FBI بود. و وقتی با او دست دادم – هرچه می گویم اینطور بود که “من آماده ام – اگر او را ناامید کنم این مرد مرا خواهد کشت” پس واقعاً تأثیرگذار بود.

اورا تنها یک فصل پس از بازنشستگی فرگی به یوونتوس پیوست و در آنجا موفقیت خود را حفظ کرد.

در تورین، این بازیکن 41 ساله سه عنوان قهرمانی سری آ و دو جام ایتالیا را به دست آورد.


صحبت در مورد ریو فردیناند پرنیان با پنج کانال یوتیوب، اورا توضیح داد که کباب کردن بیهوده فرگی در فرودگاهی در پاریس در سال 2006 برای لغو انتقال او به مرسی ساید کافی بود.

“سر الکس با نماینده من صحبت کرد و ما در فرودگاه شارل دوگل در پاریس ملاقات کردیم. او فرانسوی صحبت نمی کرد بنابراین بیشتر دیوید گیل بود [negotiating]. انگلیسی من عالی نبود، بنابراین نماینده من مشغول ترجمه بود.»

اورا اشاره کرد که ایجنتش به او گفته است که اینترمیلان، لیورپول و یونایتد علاقه دارند.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/21/patrice-evra-reveals-details-of-sir-alex-fergusons-fbi-like-grilling-that-halted-liverpool-move-261563/ منبع:

به گفته اورا، لیورپول از طرفداران او بود و مشتاق امضای او بود، اما یک مصاحبه فشرده با سرمربی افسانه ای سر الکس فرگوسن، مرد فرانسوی را متقاعد کرد که لیورپول را رد کند و به یونایتد بپیوندد.