شجاعیان: می خواهیم مثل پرسپولیس استقلال را ببریم

این بازیکن هوادار درباره تقابل با استقلال در سال جدید گفت: تیم های سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند. مقابل پرسپولیس و سپاهان بازی کردیم و حالا به مصاف استقلالی می رویم که تیم خوبی است و در هفته های اخیر فرم خود را بازیافته است و بازی بسیار مهمی هم داریم. همانطور که در بازی با پرسپولیس پیروز شدیم تمام تلاش خود را می کنیم تا فرم حرفه ای فوتبال را رعایت کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا به بالای جدول نزدیک شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

داریوش شجاعیان می گوید با حضور ساکت الهامی در جمع هواداران این تیم نیم نگاهی به قهرمانی جام حذفی خواهد داشت.

شجاعیان: می خواهیم مثل پرسپولیس استقلال را ببریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داریوش شجاعیان در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال هوادر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط این تیم گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است اما شایسته بالاتر از آن هستیم. . رتبه در جدول تیم ما فوتبال خوبی ارائه می کند و امیدوارم بتوانیم در هفت هفته باقی مانده نتایج خوبی کسب کنیم و به بالای جدول نزدیک شویم.

شجاعیان گفت که این هوادار نگاهی اجمالی به برد جام حذفی داشت. مطمئناً با آمدن آقای الهامی که دو جام خوب را کسب کرده است، نیم نگاهی به قهرمانی این مسابقات داریم و بچه ها تمرکز خود را روی جام حذفی گذاشته اند چرا که مربی و کادرفنی ما جزو مربیان هستند. مغرورترین جام حذفی امیدوارم بتوانیم سومین جام را امسال به آنها بدهیم.

وی درباره انتخاب امیرقلانوی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: تبریک به امیرخان. چون زمان زیادی تا جام ملت های آسیا باقی نمانده است، بهترین تصمیم این بود که به یک مربی ایرانی فرصت بدهیم تا بعد از چندین سال حضور مربیان خارجی سرمربی تیم کشورمان، یک ایرانی هم بتواند این کار را انجام دهد. صندلی امیدوارم امیرخان موفق شود و باعث افتخار مربیان ایرانی شود.

او اضافه کرد: روی جام حذفی هم تمرکز داریم و خدا را شکر به گروه هشت تیمی صعود کرده ایم و امیدوارم در مرحله بعد که به مصاف تیم محترم استقلال ملاثانی می رویم بتوانیم بازی را ببریم و به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم. تیم ها از این مسابقات


سرویس خبر شماره: 1895917
مارس 24, 1401 @ 4:19 ب.ظ
24.1 هزار |

9نقطه نظر

اعتماد به مربی ایرانی بهترین تصمیم بود.