شجاع: امیدوارم با استحکام بخشیدن به قلعه آسیا را فتح کنیم

مدافع تیم ملی الاهلی درباره انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: ابتدا این انتخاب را به فدراسیون فوتبال تبریک می گویم. قطعاً آقای قلعه نویی حق سرمربیگری تیم ملی را داشت. بازی های او در تیم گل گهر و نوع فوتبالی که ارائه می دهند باعث خوش بینی اهالی فوتبال است و کمتر کسی می تواند از توانایی فنی او ایراد بگیرد و ماجرای او مشخص است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الاهلی قطر شب گذشته بدون 7 بازیکن اصلی خود به دلیل محرومیت و مصدومیت موفق شد تا دقیقه 70 قطر را مغلوب کند اما در ادامه با سه گل مغلوب حریف قطر شد. یک طرف این رویارویی برخورد دو بازیکن ایرانی الاهلی (شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان) با بشار رسن در تیم رقیب بود که در مرحله ای بین شجاع و بشار نیز به چالش کشیده شد.


سرویس خبر شماره: 1895916
24 مارس 1401 در 4:11 ب.ظ
752 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بشار فارسی می داند و برای من می خواند

خلیل زاده در ابتدای صحبت های خود با اشاره به این بازی گفت: با نگاهی به ترکیب ما در این بازی متوجه می شوید که به دلیل مصدومیت و محرومیت نسبت به بازی های گذشته بازیکن زیادی در اختیار نداشتیم. هیچ چیز عجیبی در برخورد با بشار رسن وجود نداشت. یک مسابقه فوتبال ساده بود که خیلی سریع تمام شد. بشار دوست من است و اینجا همیشه با هم بیرون می رویم و شام می خوریم. او فارسی بلد است و در این بازی در چند سکانس خواند و این صحنه هم چیز خاصی نداشت. همانطور که گفتم هفته ای دو یا سه روز بیرون می رویم و او مثل برادر کوچک من است و دعوا نمی شود.

1794811

مدافع ایرانی الاهلی قطر انتخاب امیر قلانوی را نکته مثبتی برای نیمکت تیم ملی می داند و مدعی است آنها می توانند شرایط را برای قهرمانی فراهم کنند.

شجاع: امیدوارم با استحکام بخشیدن به قلعه آسیا را فتح کنیم

وی ادامه داد: البته نباید توقعات را بالا برد. اما آقای قلانوی همیشه نشان داده که توقع قهرمانی در هر تیمی را دارد و این جاه طلبی می تواند کمک بزرگی به ملی پوشان برای اهدافشان باشد. نمی خواهم توقعات را بالا ببرم و قطعا کار سختی است اما امیدوارم با آقای قلعه نویی موفق شویم آسیا را فتح کنیم. ما نزدیک به چهار دهه است که قهرمان آسیا نشده ایم و مطمئنم می توانیم مسابقات بهتری را برگزار کنیم و با روحیه بلندپروازی برای این مسابقات آماده شویم.

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه نتایج پرسپولیس را دنبال می کند و مدعی است در بازی های باقی مانده می توانند بازی ساز باشند: فوتبال کاملا غیرقابل پیش بینی است. اما پرسپولیس در نیم فصل اختلاف پنج امتیازی نداشته است. کار سخت شده اما هیچ چیز تمام نشده است. آقای گل محمدی یک مربی بزرگ، صاحب سبک و صاحب افتخار است که قطعاً جریان را به نفع این تیم خواهد کرد. به نظر من پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد چون آقای گل محمدی روی نیمکت این تیم است. من به شخصه خوشحالم که افتخار همکاری با آقای یحیی را داشتم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که می توانند در دیدارهای باقی مانده برای شادی هواداران بجنگند.

1767594

شجاع در این خصوص افزود: یکی دیگر از نکات پرسپولیس در این مسیر هوادارانش هستند. آنها تشنه یک قهرمانی دیگر هستند و مطمئنا با حمایت های خود می توانند شرایط انگیزه مجدد بازیکنان و اعتماد به نفس آنها را افزایش دهند. مثل همیشه هواداران باید در کنار تیم باشند. دو جام از پرسپولیس باقی مانده و با حمایت های جدید می توانند افتخاری دیگر کسب کنند. طبیعی است که هر تیمی روزهای خوب و بد و فراز و نشیب داشته باشد. اما عملکرد پرسپولیس و بازیکنانی که دارد این نوید را می دهد که دوباره با خیال راحت از این دریای طوفانی عبور کنند و افتخار بزرگی برای هواداران رقم بزنند. خود هواداران این را بهتر از هرکسی می دانند و ثابت کرده اند که فقط در روزهای خوب در کنار تیم نیستند، مطمئنا با حمایت بهترین هواداران دنیا شرایط به نفع پرسپولیس خواهد بود. برای پرسپولیس و البته قهرمانی بهترین آرزوها را دارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی