شرایط مهم اینزاگی برای تمدید با اینتر


سرویس خبر شماره: 2005840
11 مارس 1402 در 3:44 ب.ظ.
2.5 هزار |

4نقطه نظر

سرمربی اینترمیلان شرایط تمدید قرارداد را تعیین کرده است.

شرایط مهم اینزاگی برای تمدید با اینتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر قصد دارد در این باشگاه بماند اما به دنبال تمدید قرارداد با شرایطی است که می خواهد. این مربی 47 ساله در سال 2021 برای جانشینی آنتونیو کونته به این باشگاه پیوست.

اگرچه همه چیز برای این مربی آسان نبوده است، اما او اکنون به یکی از محبوب ترین مربیان فوتبال اروپا تبدیل شده است. اینزاگی در این فصل نمایشی دیدنی در هدایت اینتر داشته است و رهبر بلامنازع ایتالیا است.

اینتر در حال حاضر با اختلاف 12 امتیازی نسبت به یوونتوس رده دومی در صدر جدول سری آ است. آنها همچنین بهترین عملکرد تهاجمی و بهترین دفاع را در بین 5 لیگ برتر اروپایی دارند.

بنابراین، اینزاگی اکنون خود را در موقعیت ایده آلی برای مذاکره برای تمدید قرارداد بر اساس شرایط خود می بیند. به گزارش توتو اسپورت، سرمربی ایتالیایی علیرغم علاقه جدی منچستریونایتد به ماندن در اینتر علاقمند است، اما مدیران نراتزوری باید خواسته های او را برآورده کنند.

1996534

به گزارش منبع، تمدید قرارداد جدید اینزاگی با قرارداد قبلی متفاوت خواهد بود. در آن زمان او قرارداد جدیدی تا سال 2025 امضا کرد و در حال حاضر سالانه 5.5 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت می کند.

اینتر قصد دارد امسال این مربی را حفظ کند. بنابراین روزنامه تورین معتقد است که اینزاگی تمدید یک ساله جدید را نخواهد پذیرفت. درعوض، او تا سال 2027 قرارداد خواهد داشت، همانطور که مدیران ارشد باشگاه نیز درخواست خواهند کرد. علاوه بر این، سرمربی سابق لاتزیو رفتار بهتری از کادرفنی خود خواهد خواست.

او معتقد است که وقتی نتایج فصل گذشته خوب نبود، با همکارانش در کادرفنی ناعادلانه رفتار شد. در نهایت، اینزاگی می خواهد مالکیت باشگاه حفظ هسته اصلی تیمش به عنوان یکی از شروط تمدید قراردادش پس از بازسازی کامل تیمش در تابستان گذشته باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی