شرایط پرسپولیس عادی نیست/ فقط می توانم ابراز تاسف کنم/ حرف های زیادی برای گفتن دارم اما…

یحیی گل محمدی در گفت وگویی درباره تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس و شرایط فعلی این تیم صحبت کرد و در پاسخ به غیبت دو روز گذشته بازیکنان در تمرین گفت: مهم نیست چرا. رسید. مهم این است که دو تمرین مهم و طلایی را در بهترین زمان از دست دادیم و نتوانستیم برای بازی تدارکاتی آماده شویم.

وی ادامه داد: این شرایط برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست. به دلیل این دو روزی که تمرین نکردیم، کل برنامه تمرینی و مسابقات تدارکاتی ما زیر و رو شده و واقعیت این است که از نظر تمرینی در وضعیت بسیار بدی قرار داریم و از برنامه ریزی عقب هستیم.

گل محمدی با اشاره به آمادگی این تیم در شرایط حساس کنونی گفت: اولین بازی دوستانه برگزار نشد و با این روند بهترین زمان را برای آماده شدن برای ادامه مسابقات لیگ از دست می دهیم. طبیعی نیست. تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید برنامه تمرینی اش را به این شکل مختل کند. حرف های زیادی برای گفتن دارم اما الان فقط می توانم ابراز تاسف کنم که در چنین شرایطی هستیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بازیکنان پرسپولیس در دو روز گذشته در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود در تمرین حاضر نشدند و یحیی گل محمدی مدعی شد این موضوع به مانع بزرگی در روند آماده سازی شیرهای سرخ تبدیل خواهد شد.