سانچز: بازیکنان قطر ترسیده و نگران بودند

اکوادور از هر نظر بهتر از ما بازی کرد
شاید بار بازی اول جام جهانی باعث شد اینطور کار کنیم. شروع یک تورنمنت در برابر حریفی که عملکردش خیلی بهتر از ما باشد، بسیار سخت است. اکوادور از هر نظر بهتر از ما بود.

عملکرد قطر در بازی مقابل اکوادور
ما باختیم چون در اوایل بازی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. به ویژه با عبور و مقابله با حملات اکواتور. حریف نحوه استفاده از این خطاها را به خوبی می دانست. اولین بازی ما در جام جهانی باعث ترس و نگرانی بازیکنان قطر شد. ما آمادگی خوبی داشتیم اما برای اولین بار در تاریخ کشور بود که در جام جهانی بازی می کردیم.


سرویس خبر شماره: 1854569
29 نوامبر 1401 @ 22:51 |
38.2K |

8نقطه نظر

پیامی برای هواداران سرخورده قطری
متاسفم که تیم ملی قطر نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند. اما مهم ترین کاری که باید انجام داد این است که از این شکست درس بگیریم. با وجود اینکه در حد توان خود آماده شدیم، اما این بازی نشان داد که هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم و تیم می تواند خیلی بهتر از این ها بازی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فلیکس سانچز سرمربی قطر گفت که پس از شکست 2 بر صفر مقابل اکوادور در افتتاحیه جام جهانی، اکوادوری ها از همه نظر بهتر از قطر بازی کردند و این شکست حق تیمش بود.

سانچز: بازیکنان قطر ترسیده و نگران بودند

سرمربی تیم ملی قطر در نشست خبری پس از بازی گفت:

فلیکس سانچز در پایان بازی گفت شکی نیست که اکوادور خیلی بهتر از قطر بازی کرده و شایسته کسب سه امتیاز است. بازی بعدی قطر در 25 نوامبر برابر سنگال خواهد بود. شاگردان سانچز امیدوارند در این بازی مانند امروز شکست نخورند چرا که دومین باخت متوالی عملاً پایان امیدهای صعودشان را رقم خواهد زد.

ما از این شکست درس می گیریم. من کاملا مطمئن هستم. حالا باید سرمان را بالا بگیریم و سعی کنیم این شکست را فراموش کنیم و به بازی های بعدی فکر کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قطر امشب با شکستن یک رکورد در افتتاحیه مسابقات جام جهانی 2022 را افتتاح کرد و اولین میزبانی شد که جام جهانی را با شکست آغاز کرد. قطری ها نتیجه ای بهتر از باخت 2-0 مقابل اکوادور نگرفتند.