شعار هلند برای توپچی ها: آماده حمله هستم!

ارلینگ هالند در جریان بازی فشرده سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید درخواست تعویض کرد و کادر پزشکی از آن زمان تا کنون مشغول درمان ستاره نروژی هستند. او دو بازی بعدی لیگ برتر را به دلیل مشکل عضلانی از دست داد و بعد از روی نیمکت مقابل ناتینگهام فارست از روی نیمکت رفت تا گل دوم تیمش را در روز یکشنبه به ثمر برساند.

به گزارش سایت گل، هالند به هواداران نگران از آمادگی جسمانی خود اطمینان داد و گفت: آماده هستم، کمی مشکل داشتم و اکنون برگشتم و احساس خوبی دارم و آماده حمله در 5 بازی آخر هستم. “

هالند به رقبای خود، به ویژه آرسنال، هشدار داده است که آماده است برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی لیگ برتر هر کاری که لازم است انجام دهد و گفت که شور و اشتیاق او تنها زمانی تشدید می شود که مخاطرات در بالاترین سطح خود باشد.

“مثل فصل گذشته خوب است. شاید هیجان انگیزترین بخش فوتبالیست بودن باشد. به همین دلیل است که فوتبالیست شدم، احساس قبل از مسابقه، آن استرس فوق العاده است و به خاطر همین احساسات است که من فوتبال را دوست دارم.” استراحت کنید، لبخند بزنید و لذت ببرید، سپس روی بازی بعدی تمرکز می کنیم.”

هلند با 21 گل در رقابت برای کسب کفش طلای لیگ برتر پیشتاز است، اما کول پالمر بازیکن چلسی که فصل پر سر و صدایی را پشت سر می گذارد و 20 گل زده است، او را تعقیب می کند. در حالی که اولی واتکینز و الکساندر ایسک با 19 گل در رتبه های بعدی قرار دارند.

منچسترسیتی روز شنبه میزبان ولوز است و سه بازی آخرش در لیگ به ترتیب برابر فولام، تاتنهام و وستهام است، قبل از اینکه در فینال جام حذفی به مصاف منچستریونایتد بروند.

بیشتر بخوانید: ویدئوی “هولاند” وارد بازی “کلش اف کلنز” شد.

سرویس اخبار فوتبال خارجی