آنتونی تیلور از مجازات برای مسخره بازی کودی گاکپو اجتناب کرد – این آخر هفته داوری خواهد شد – لیورپول اف سی

علیرغم یک خطای عجیب در جلوگیری از گلزنی کودی گاکپو به وستهام، آنتونی تیلور در لیست داوران PGMOL این آخر هفته باقی مانده است.

از تماس اولیه گرفته تا پوشش داخل زمین تا توضیحات عجیب پس از بازی، دخالت تیلور در اواخر تساوی 2-2 لیورپول مقابل وستهام قابل توجه بود.

پس از تکان دادن بازی و اصرار از آلفونس آرئولا، دروازه بان وستهام، داور در سوت خود دمید تا گاکپو توپ را پایین بیاورد و آماده شلیک به درون دروازه باز بود.

خواندن: داور آنتونی تیلور به دلیل خطای “بسیار نامرتب” در مهار گل گاکپو مورد انتقاد قرار گرفت.

تیلور که ظاهرا متوجه خطای خود شده بود، سپس به آرئولا نزدیک شد و بدون اینکه مشکلی برای مرد فرانسوی مشخص باشد، فیزیوهای وستهام را برای درمان به زمین فراخواند.

لیورپول در آخرین لیست طولانی از تماس‌های گیج‌کننده مسئولان در لیگ برتر این فصل، برنده ارزشمندی بود.

لندن، انگلستان - شنبه، 27 آوریل 2024: داروین نونیز (R) بازیکن لیورپول پس از تصمیم اشتباه دیگری از سوی داور در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد و لیورپول در ورزشگاه لندن، از داور آنتونی تیلور درخواست تجدید نظر کرد.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در حالی که ممکن است انتظار می رفت تیلور به دلیل اشتباه آشکار خود با مجازات روبرو شود، این بازیکن 45 ساله همچنان در آخر هفته لیگ برتر قضاوت خواهد کرد.

PGMOL قرار ملاقات های خود را با تیلور به عنوان مسئول بازی برنلی در مقابل نیوکاسل در شروع ساعت 3 بعد از ظهر شنبه ارسال کرد.

این ممکن است به عنوان یک تنزل رتبه در نظر گرفته شود، زیرا پل تیرنی در دیدار لیورپول مقابل تاتنهام به عنوان برجسته ترین بازی آخر هفته انتخاب شد، اما بعید است که چنین باشد.

واقع بینانه تر این است که افراد درون PGMOL هیچ مشکلی با عملکرد تیلور در استادیوم لندن ندیدند و نسخه او از رویدادها را پذیرفتند.

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: کودی گاکپو از لیورپول (نفر دوم از L) به همراه آنجلو اوگبونا (L) از وستهام یونایتد و دروازه بان آلفونس آرئولا (R) و داور آنتونی تیلور در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد FC و لیورپول در ورزشگاه لندن.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این فقط بر بی اعتمادی فزاینده مقامات در فوتبال انگلیس، به ویژه از زمان معرفی VAR به لیگ برتر در سال 2019، می افزاید.

در حال حاضر، به ندرت اتفاق می افتد که یک دستگاه بدون هیچ گونه حادثه ای پیش برود، با شواهدی مبنی بر اینکه برای بهبود استانداردها نیاز به اصلاح PGMOL از بالا به پایین است.

اینکه تیلور یکی از قابل اعتمادترین مقامات لیگ برتر است و می تواند چنین خطایی را ایجاد کند و از هرگونه واکنش داخلی جلوگیری کند، موضوع جاری را برجسته می کند.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/anthony-taylor-avoids-punishment-for-cody-gakpo-farce-will-ref-this-weekend/ منبع: