شمشیر شاگردان قلانوی تیز است برای غول کشی!


سرویس خبر شماره: 2000304
17 فوریه 1402 در 9:40 ب.ظ.
10.9 هزار |

17نقطه نظر

بعد از ژاپن نوبت به قهرمان حاکم رسید

تیم ملی ایران برای پنجمین بار به مصاف قهرمان دوره قبل جام ملت های آسیا می رود.

شمشیر شاگردان قلانوی تیز است برای غول کشی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران پس از شکست ژاپن فینالیست جام ملت های آسیا 2019 در مرحله یک چهارم نهایی، در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار گرفت تا برای دیدار مهم مقابل قطر، قهرمان دوره قبل آماده شود. جام ملت‌های آسیا 2023 تا اینجای کار با نمایش‌های زیادی همراه بوده است، اما حالا تقابل ایران با مدافع عنوان قهرمانی اتفاقی است که پیش از این 3 بار برای ایران رخ داده است!

اولین بار در سال 68 بود که ایران در سال 64 با رژیم صهیونیستی قهرمان شد که زمینه ساز پیروزی ایران شد تا همایون بهزادی و حسین کلانی در تهران جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پس از آن در سال 88 دوباره این اتفاق افتاد. در سال 1988 جام ملت های آسیا به میزبانی قطر برگزار شد و عربستان با غلبه بر رقیب اصلی مسابقات در تلاش برای رسیدن به فینال بود و تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا عربستان سعودی عربستان برای رسیدن به نیمه نهایی مشکل داشت. من ندارم

1987836

در سال 2004، پسران برونکو این بار با ژاپنی ها روبرو شدند. در قلب چین، شاگردان برونکو تلاش کردند تا سامورایی را متوقف کنند، اما این مسابقه در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

آخرین باری که ایران به مصاف قهرمانی رفت در سال 2011 بود که افشین قطبی تیمش را برای مبارزه با مدافع عنوان قهرمانی و یکی از شگفتی های تاریخ آسیا آماده کرده بود و در حالی که ایران با یک گل عقب بود عراقی ها در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خوردند. علیه ایران

حالا چهارشنبه 18 بهمن 1402 ایران به مصاف قطر مدافع عنوان قهرمانی و میزبان مسابقات می رود تا ببینیم این بار چه نتیجه ای حاصل می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی