شنیدن سرود لیگ قهرمانان در زمین باعث افتخار من است

جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه ای از حضور در لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی و هیجان کرد. او گفت: “سرود لیگ قهرمانان بسیار خاص است. من از کودکی آن را شنیده ام. اکنون که در زمین هستم و آن را می شنوم، شگفت انگیز و جذاب است. این برای من یک افتخار است.”

لیگ قهرمانان اروپا یکی از بزرگترین مسابقات جهان است. این برای من خاص است زیرا از زمانی که خیلی جوان بودم همه بازی ها را دنبال می کردم. بازیکنان برتر زیادی در این مسابقات حضور دارند. تماشای او برای من هیجان‌انگیز و واقعاً خاص است.»

ستاره جوان بایرن مونیخ همچنین در مورد پست مورد علاقه خود در زمین گفت: “من فقط دوست دارم در زمین باشم، مهم نیست کجا باشد. اما از زمانی که جوان بودم، بیشتر در زمین بازی می کردم. به عنوان مثال خط حمله. در حاشیه یا در «من قطعاً آنجا احساس راحتی خواهم کرد. اما دوست دارم در همه پست ها بازی کنم. من مراقب همه چیز هستم و این برای پیشرفت من خوب است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ مانند اکثر سال های گذشته یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپاست. شاگردان یولیان ناگلزمان فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی میهمان ویارئال خواهند بود که در دور قبل دست به کار بزرگی زدند و یوونتوس را حذف کردند.


سرویس خبر شماره: 1818226 |
16 فروردين 1401 ساعت 19:35 |
1,758 امتیاز خبر|

0نظرات

جمال مصلی:

جمال موسیالا ستاره آلمانی و ستاره جوان بایرن مونیخ از حضور در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.