شهمهره سرمربی پرسپولیس در قلب خط دفاعی مشخص شد/ مدافعی که 4 گل حساس و سرنوشت ساز به ثمر رساند.

محمدمهدی احمدی، مدافع چپ فصل گذشته در شرایطی به پرسپولیس پیوست که با وجود اینکه به دلیل مصدومیت وحید امیری می تواند در سمت چپ بازی کند، نمی تواند در روز افتتاحیه لیگ در کنار پرسپولیس باشد. به دلیل عدم حضور در اردوگاه ارتش سرخ. احمدی این روزها در اردوی تیم امید به سر می برد و شاگردان مهدوی کیا به مسابقات فوتبال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که در ترکیه برگزار می شود می روند و کاروان ایران 21 مرداد ماه اعزام می شود.

مهره مورد علاقه یحیی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس

مهدوی کیا مانع از باز شدن پاهای مدافع جوان پرسپولیس شد!

خداحافظ امیری تا شهریور در دسترس نیست

شاه مهره گل محمدی در قلب خط دفاعی شناسایی شد/ مدافعی که 4 گل حساس و سرنوشت ساز به ثمر رساند.

شاه مهره گل محمدی در قلب خط دفاعی شناسایی شد/ مدافعی که 4 گل حساس و سرنوشت ساز به ثمر رساند.

وحید امیری با توجه به مصدومیت شدیدی که در پایان فصل گذشته برای او رخ داد، نمی تواند در هفته های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر در کنار قرمزپوشان حضور داشته باشد و به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده تا در صورت حضور در این تیم. او می تواند به تدریج به تمرینات گروهی تیمش بازگردد و با توجه به روند درمانی امیری تا یک ماه دیگر در اختیار کادر فنی پرسپولیس نخواهد بود.

نعمتی که سابقه گلزنی در دربی پایتخت را دارد، فصل گذشته 4 گل کلیدی و تعیین کننده برای تیمش به ثمر رساند و حالا قرار است در فصل جدید لیگ را در پست دفاع چپ آغاز کند. نعمتی با توجه به حضور گئورگی گلسیانی و مرتضی پورعلیگنجی در پست دفاع وسط و همچنین فرشاد فرجی کار سختی که در فصل جدید در ترکیب قرمزپوشان حضور دارد را بر عهده دارد و امیدوار است بتواند در پست دفاع چپ نیز بدرخشد. . در هفته های ابتدایی فصل جدید در ترکیب پرسپولیس بمانید.

شاه مهره گل محمدی در قلب خط دفاعی شناسایی شد/ مدافعی که 4 گل حساس و سرنوشت ساز به ثمر رساند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

احمدی در صورت صعود تیم امید به مرحله گروهی مسابقات کشورهای اسلامی، هفته های ابتدایی لیگ برتر را از دست خواهد داد، اما در صورت عدم موفقیت شاگردان مهدوی کیا، تنها هفته اول مقابل ذوب آهن را از دست می دهد و با بازگشت کاروان مهدوی کیا تیم امید ترکیه این هفته می تواند به میدان برود. دومی در اختیار کادر فنی پرسپولیس است.

علی نعمتی با توجه به وضعیت وحید امیری و محمدمهدی احمدی گزینه یحیی برای شروع لیگ بیست و دوم است. نعمتی که فصل گذشته عمدتا در پست دفاع وسط استفاده می شد، در دوران حضور گل محمدی در پدیده، همیشه در پست دفاع چپ بازی می کرد و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت که مورد توجه یحیی قرار گرفت و سرمربی سابق پدیده پس از حضور در پرسپولیس، درخواست جذب از نعمتی صادر کرد.

یکی از متغیرترین خطوط پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر، سمت چپ خط دفاعی است. چرا که با تصمیم یحیی گل محمدی تغییرات اساسی در این پست ایجاد شده و سعید آقایی و علی شجاعی دو بازیکنی که فصل گذشته در پست دفاع چپ قرمزها بازی می کردند در حال حاضر جایی در ترکیب ندارند.از گل محمدی و در سمت چپ هستند. خط دفاع قرمزهای تهرانی برای لیگ بیست و دوم با ترکیبی جدید رونمایی می شود.

لیگ برتر فوتبال ایران دو هفته دیگر آغاز می شود و وحید امیری نمی تواند در هفته های ابتدایی فصل جدید در جمع سرخ پوشان حضور داشته باشد و به نظر می رسد اواسط شهریور ماه در تمرینات گروهی حضور پیدا کند. و به تدریج می تواند به تیم پرسپولیس برگردد.

سرمربی پرسپولیس روی وحید امیری ستاره باتجربه و ملی پوش به عنوان اولین گزینه خود برای بازی در سمت چپ خط دفاع حساب باز کرد. اگرچه قرمزها در بازار نقل و انتقالات تابستانی مدافع چپ جوانی را به خدمت گرفتند اما محمدمهدی احمدی در صورت انتخاب گل محمدی می تواند در این پست برای پرسپولیس بازی کند. علی نعمتی فصل گذشته توسط یحیی گل محمدی به عنوان مدافع چپ محاکمه شد و عملکرد خوبی داشت و در صورت نیاز در فصل جدید می تواند برای تیمش بازی کند و به نظر می رسد فعلاً گزینه اول سرمربی – سرمربی پرسپولیس است!