شواین اشتایگر: یک جوان 26 ساله برای پیشرفت باید منچستریونایتد را ترک کند

باستین شواین اشتایگر، اسطوره آلمان و بایرن مونیخ از مارکوس راشفورد برای ترک منچستریونایتد حمایت کرد. هافبک سابق معتقد است راشفورد هنوز تمام توانایی های خود را در یونایتد باز نکرده است و در محیط های مختلف پیشرفت خواهد کرد.

باستین شواین اشتایگر دوست دارد مارکوس راشفورد را از منچستریونایتد جدا کند

راشفورد 26 ساله یکی از بهترین بازیکنان هجومی در اختیار منچستریونایتد است. آنها برای او احترام زیادی قائل هستند و انتظار دارند که در آینده ای قابل پیش بینی در باشگاه بماند. شواین اشتایگر که حدود دو سال را در اولدترافورد سپری کرد، معتقد است بهترین کار برای او این است که به باشگاه دیگری برود.

برنده جام جهانی فوتبال 2014 معتقد است شیاطین سرخ نتوانسته اند آنطور که باید به او غذا بدهند و فارغ التحصیل آکادمی را ناامید کرده است. در پادکست The Overlap، شواین اشتایگر از رشفورد خواست تا تغییر مناظر را انتخاب کند و باشگاهی را انتخاب کند که بتواند “توپ ها را در لحظه مناسب” به دست آورد.

ستاره سابق Chicago Fire FC (از طریق GiveMeSport) گفت:

من دوست دارم (مارکوس رشفورد) را در تیم بهتری ببینم که در آن لحظه توپ ها را در اختیار بگیرد. من دوست دارم آن را ببینم. در سال های گذشته، شما واقعاً آن را نمی بینید.

اگر او برای تیم دیگری بازی می کرد، شاید سطح خود را کمی بیشتر می کرد. او هنوز هم بازیکنی است که می تواند بازی های آنها را تعیین کند اما بارها آن را نشان نمی دهد

وی در پایان افزود:

شاید او هم از درون کمی ناامید باشد که چطور است، می دانید

مارکوس رشفورد در این فصل بهترین عملکرد خود را نداشته است

راشفورد که یکی از بااستعدادترین بازیکنان لیگ برتر است، نتوانسته استانداردهای والای خود را در فصل 2023-24 برآورده کند. مطمئناً او در قطعات و قطعات تأثیرگذار بوده و چند گل به ثمر رسانده است، اما همیشه در زمانی که تیمش به او نیاز بیشتری داشته است به تماس پاسخ نداده است.

ملی پوش انگلیسی این فصل در 39 بازی برای مانکونیایی ها در تمامی رقابت ها حضور داشته است و تنها 8 گل زده و 5 پاس گل داده است.

از آنجایی که او قرارداد بلندمدتی با یونایتد دارد – تا ژوئن 2028 – هر خواستگار احتمالی باید آماده باشد تا برای خدماتش پول زیادی بپردازد.

https://sportslens.com/news/bastian-schweinsteiger-marcus-rashford-manchester-united/ منبع: