محتمل ترین مقصد آنتونی مارسیال پس از منچستریونایتد، لیگ 1 – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات است

به نظر می رسد آنتونی مارسیال با جدایی از منچستریونایتد در تابستان امسال بیشتر از هر جای دیگری به فرانسه بازگردد.

به طور گسترده گزارش شده است که این مهاجم در ماه ژوئن اولدترافورد را ترک خواهد کرد، زیرا قرارداد او به پایان می رسد و ظاهراً هیچ تمایلی از سوی باشگاه یا بازیکن برای تمدید قرارداد وجود ندارد.

این مهاجم بسیار بداخلاق بیشتر فصل را مصدوم سپری کرده است و از شکست شرم آور 3-0 مقابل بورنموث در دسامبر یک دقیقه بازی نکرده است.

حتی گزارش شده بود که مارسیال در ماه ژانویه در حال حرکت بود، زیرا نماینده او در ترکیه در تلاش برای مهندسی حرکت برای مشتری خود مشاهده شد. اما پس از علنی شدن میزان مصدومیت این مهاجم، هیچ حرکتی صورت نگرفت.

این بازیکن 28 ساله پس از آن به باشگاه های زیادی از جمله اینترمیلان، یوونتوس، گالاتاسرای و باشگاه های عربستان سعودی مرتبط بوده است.

علاوه بر این، دیروز دو گزارش جداگانه منتشر شد که او را به انتقال به بارسلونا و تاتنهام مرتبط می‌کرد.

با این حال، رودی گالتی، روزنامه نگار اسپورت ایتالیا، فاش می کند که محتمل ترین مقصد مارسیال، ایتالیا نیست، بلکه در واقع فرانسه است.

طرف‌هایی مانند المپیک لیون به این بازیکن مرتبط شده‌اند، اما گزارش‌های متناقضی حاکی از آن است که مارسیال به آنها علاقه‌ای نداشت و آنها این شانس را رد کردند که او به آنها پیشنهاد شد. بسته دستمزد احتمالی او احتمالاً عاملی در این تصمیم است.

گالتی در ادامه مدعی شد که علیرغم اینکه فرانسه محتمل ترین حرکت حرفه ای این بازیکن است، رم و اینتر همچنان علاقه مند هستند.

جالب اینجاست که این روزنامه نگار همچنین ادعا می کند که عربستان سعودی همچنان به عنوان یک گزینه پشتیبان برای او روی میز است، در صورت عدم انتقال به فرانسه. این برخلاف گزارش‌های منتشر شده توسط The Peoples Person است که نشان می‌دهد انتقال به کشور خلیج‌فارس بازیکن را هیجان‌زده نمی‌کند.

چیزی که واضح است این است که به نظر می رسد هیچ کس واقعاً مطمئن نیست که مارسیال چه آینده ای در انتظارش است، جز اینکه مارسیال از منچستر دور است.

اکثر هواداران از اینکه اقامت 9 ساله او به پایان می رسد خوشحال خواهند شد، اما مایه تاسف وجود خواهد داشت که بازیکنی که در چند فصل اولش خیلی ها را هیجان زده کرد، هرگز به پتانسیل عظیم خود نزدیک نشده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/18/anthony-martials-most-likely-destination-is-ligue-1-279020/ منبع: